De vorige keer dat ik moeder liet dekken deed ze er een paar pogingen over voordat ze drachtig was en kreeg ik een veulentje geboren eind augustus, ik dacht ik begin nu vroeg want de hengst ging ook naar Duitsland eind april, en uiteraard was het nu wel direct raak, zal je altijd zin

We hebben hem Ids (van stal de Wilde) genoemd, naar onze favoriete veearts die heel toevallig die dag ook op stal moest zijn en de allerlaatste keer bij ons was wegens een nieuwe baan heel ver weg, erg jammer.... Maar nu hebben we een eigen Ids op stal

Moeder van dit knappe ventje is onze uit Engeland geïmporteerde fewspot merrie, 1ste premie KNN, British Spotted Pony, wpcs/wpcv en nwpcs ingeschreven merrie. Ze is 40% welsh/ 60% Engels Rijpony. Haar stokmaat is 1,35 en ze is de beste kinderpony die er is en heeft erg veel springtalent.

Haar vader is onze eigen goedgekeurde hengst In de ban van Pjotr, valk panterbont, 1ste premie NAS / wpcv, 75% welsh, stokmaat 1,20.

Veulentje Ids is ook een fewspot net als zijn moeder, en echt ook al spierwit geboren met zwarte manen, zwart staartje en een maskertje op zijn hoofdje

Hier net geboren

En een dagje oud