Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
. Af en toe zie ik wel wat moois voorbij komen, maar meestal in Spanje (kan, maar liever niet dus) en helemaal aan de top van mijn budget. Ik zou het liefst een bruine hebben trouwens, geen schimmel. Op marktplaats lijken het vooral jonge paarden met onbekend verleden die uit Spanje gehaald zijn. Ik zou ook het liefst zien dat het paard niet bereden is voor 4,5 jaar, wat zeldzaam lijkt te zijn als ik de advertenties met 3 jarige bereden paarden zie. Eigenlijk hier nog niets gezien waarvan ik dacht dat dat het paard voor mij zou kunnen zijn. Ik had zelf ook bedacht dat een meer ervaren dier beter voor me zou zijn, maar ik zou het jammer vinden als ik het juiste paard met goede klik niet kan vinden en dan over een paar jaar alsnog een jong paard moet kopen. Ik denk dat ik met dit topic hoopte uit te vinden of wat ik zoek inderdaad zo lastig is of dat dat wel meevalt en ik me er nog niet druk over moet maken. Ik heb geen idee hoeveel PRE's en in Nederland gefokt worden. In mijn hoofd werkt het namelijk zo: als iemand dat perfecte maatje voor het leven heeft gevonden - gezond, mooi barok, braaf, super onder het zadel, waarom zouden ze er dan ooit vanaf willen?
_ChaiLatte schreef:In mijn hoofd werkt het namelijk zo: als iemand dat perfecte maatje voor het leven heeft gevonden - gezond, mooi barok, braaf, super onder het zadel, waarom zouden ze er dan ooit vanaf willen?