Ze is een echt portret, als mijn man haar binnen wilt halen moet hij heel erg zijn best doen om haar te pakken maar als ik haar roep is er geen enkel probleem.
Manlief heeft haar ook gedoopt met de naam "Ratje " maar voor mij is het nog altijd Muffin ( moefski)

Ik heb Muffin aangekocht om te dienen als gezelschap voor mijn quarter veulen Skye maar die was nog niet afgespeend toen Muffin bij ons op stal kwam.
We hebben haar gekoppeld aan Willow en daar heeft ze heerlijk een paar maandjes mee rond gekeuteld tot Willow Vertrok naar Oostenrijk .

Ze staat nu naast Skye in de stal maar daar kan ze nog niet mee buiten lopen want Skye is herstellende van een blessure .
Voor nu heeft ze een hele weide voor haar zelf en naast haar lopen Duncan en Jayjay ( 2 jarige welsh a ruin en Quarter ).

Voor deze kiekjes heb ik gevraagd of manlief haar wilde pakken ( zodoende kreeg ik mooie aktie want je denkt toch niet dat ze zich laat pakken door mij man
)Na vlug wat plaatjes te hebben geschoten heb ik haar geroepen en zonder mokken kon ik haar pakken en naar haar stal brengen .

Ik kan niet wachten hoe haar behang eruit komt te zien als 3 jarige want haar manen en staart groeien nu al enorm .