Zabulox voor het eerst op bokt

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Nevaya

Zabulox voor het eerst op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-20 10:44

Afgelopen week zijn Marjo en ik naar de opfok geweest om de hengstveulens te bekijken.
Zabulox is nog niet eerder op bokt verschenen en nu Marjo haar camera mee had werd het wel eens tijd om een topic van hem te maken.

Zabulox is een neefje van mijn merrie Nevaya.
De moeder van Zabulox is een volle zus van Nevaya haar vader en Zabulox zijn vader is Icellie.

Vorig jaar juni is hij geboren en in oktober heb ik hem gekocht waarna hij naar de opfok gekomen is. Hij doet het ontzettend goed en in deze korte tijd is hij al behoorlijk gegroeid.
Hij schijnt nu al eenkennig te zijn en het is ook wel echt een baasje.. Maar dat maakt hem niet minder leuk!
Gelukkig is hij dikke vriendjes met Odin, ik hoop dat hij wat meer van zijn karakter gaat overnemen :')

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Máaam, ik ben nu te groot voor knuffels..
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Mijn 'lieve eenkennige' vriendje <3 (Als het hem uitkomt dan..)

pien_2010

Re: Zabulox voor het eerst op bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 10:49

Op de 1ste foto's zie ik inderdaad wat schichtige ogen. Maar de latere foto's valt dat meer en meer weg. Ik vind het ene leuk paardje en ik denk dat als je regelmatig er naar toe kunt gaan dat het wel goed komt. Veel in de hand gaan hebben zodat hij aan mensen gewend raakt.

Nevaya

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-20 10:54

Dankjewel! Ik ga ook regelmatig er heen, hij is eenkennig naar mij toe dus dat scheelt. Bij andere schijnt hij niet zo gezellig te zijn en die kunnen hem ook niet vangen. Verder is hij ontzettend zoet <3

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 10:56

Hij lijkt ook echt op Nevaya, dezelfde blik/uitstraling.
Veel plezier met hem.

Caresse07

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 10:58

Wat een knapperd is Zabulox <3

Met wat TLC komt het vast helemaal goed met hem en jullie.

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-20 11:56

Jaa knappe man <3
Hij is echt zo leuk!

Serenity350

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-20 06:05

Och wat een kereltje! En zn kont op foto 8, <3 zo parmantig zie je ze eigenlijk alleen staan als ze nog van die heerlijke peuters zijn. <3 Gaaf paardje heb je aan je zijde lopen hoor, en ik denk dat er een heel gaaf paard uit op kan bloeien als hij de kans en de ruimte ervoor krijgt. En die ruimte herken ik in de sfeer op de foto's en de wisselwerking tussen jullie tweetjes. Heel gaaf. Ben heel benieuwd naar hoe dit paardje uit gaat groeien de komende jaren. :j

TurboTinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-20 21:46

Hij is leuk zeg!ik zei al in t topic van Marjo, je kunt wel zien dat hij en Vaay familie zijn <3