Obi Wan (Giovanni x Charmeur) viert zijn 1e verjaardag!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

lovefi

Obi Wan (Giovanni x Charmeur) viert zijn 1e verjaardag!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-20 15:10

Hallo allemaal *\o/* ,

In oktober vorig jaar heb ik een super leuk hengstveulen gekocht.
Daar is toen ook een topic van geweest.

[KS-ITP] Mijn fantastische aanwinst: Obi-Wan (Giovanni x Charmeur)

Nu is hij vandaag 1 jaar geworden en vond ik het leuk om hem nog een keer te laten zien hier op KS-ITP voordat hij naar het grote paarden ITP mag.

Hij is een beetje ziek geweest de afgelopen maanden, maar begint langzaam weer een beetje op te knappen gelukkig. Ze staan sinds kort ook lekker in de wei en niet meer alleen op de paddock, dus dat is heerlijk voor hem.

We hebben voor zijn verjaardag wat leuke foto's geschoten. Hij vond het allemaal maar wat interessant :')

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En nog 2 van het spelen met zijn grote vriend van eerder dit jaar.

Afbeelding

Afbeelding

Ik ben zo ontzettend blij met hem <3 <3

Wings_love

Re: Obi Wan (Giovanni x Charmeur) viert zijn 1e verjaardag!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 15:33

Wat een leukerd heb je daar zeg! Geweldig ook die stippen in zijn bles. Ziet er uit als een knuffeldier, ik hoop dat je er veel plezier van mag hebben!

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 15:43

Wat een lief koppie! Wat heeft die gehad dat die niet zo lekker was? :(:) Hopelijk doet het mooie weer hem goed!

MariekeS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 15:57

Ach gut de kleine man op chique in de knotjes, wat braaf! Super lieve foto's en die herken je straks niet meer terug als hij groot is. Leuk om een update van jullie te zien <3

annemieke_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 16:57

Knappe Obi! Gefeliciteerd met z’n eerste verjaardag. Elk jaar maar mooie verjaardagsfoto’s maken

lovefi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-20 18:53

MariekeS_ schreef:
Ach gut de kleine man op chique in de knotjes, wat braaf! Super lieve foto's en die herken je straks niet meer terug als hij groot is. Leuk om een update van jullie te zien <3

Thanks! Hoe is het met die van jou?

Bedankt voor de leuke reacties. Hij heeft helaas een longontsteking die longontsteking wat langer aanhoudt dan gehoopt. Gelukkig is hij vrolijk en eet hij goed :)

MariekeS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-20 20:14

lovefi schreef:
MariekeS_ schreef:

Thanks! Hoe is het met die van jou?

Bedankt voor de leuke reacties. Hij heeft helaas een longontsteking die longontsteking wat langer aanhoudt dan gehoopt. Gelukkig is hij vrolijk en eet hij goed :)

Lief dat je het vraagt, met hem gaat het voor zover ik weet heel goed. Ben al een poosje niet langs geweest maar krijg regelmatig foto's en updates van mensen die langsgaan. Over een klein maandje is hij ook 1 <3
Afbeelding

Oef niet leuk een longontsteking... hopelijk doet het warmere weer en het gras hem goed!

lovefi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-20 21:24

MariekeS_ schreef:
Lief dat je het vraagt, met hem gaat het voor zover ik weet heel goed. Ben al een poosje niet langs geweest maar krijg regelmatig foto's en updates van mensen die langsgaan. Over een klein maandje is hij ook 1 <3
[ [url=m/iXuMlO.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oef niet leuk een longontsteking... hopelijk doet het warmere weer en het gras hem goed!

Oh wat is hij knap <3 <3 Echt al veulen af ook, wordt vast een hele knappe grote man.

Hopelijk kan je binnenkort zelf ook weer is bij hem gaan kijken, wel lastig natuurlijk nu.

Booklover01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-20 13:37

Leuke foto's!