Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Antonius schreef:Zoek hem eens op FEI op: 6 ruiters op 3 jaar tijd en volgens FEI staat hij als ruin geregistreerd.
Ik ken het paard niet, maar dit doet me dan denken dat hij moeilijk te rijden was en daarom geruind is en zoveel verhuisd is (en waren niet de minste ruiters...). En hij loopt 1.50 maar veel foutloze ritten zijn er ook niet te vinden op FEI.
Zeer weinig nakomelingen op horsetelex, denk dat je hier weinig mensen zal vinden die ermee gefokt hebben.
Ik volg Oehlala dat er volgens mij wel genoeg Diamants beschikbaar zijn die iets meer zekerheid bieden.
De (groot)moederlijn is wel mooi qua sport, moeder heeft ook Ibolensky gegeven.
Wat zoek je precies in een hengst?
Billythekid schreef:Ik heb een 2 jarige Diamond Z hengst uit een kleinere ActionBreaker merrie. Hij wordt zelf groot genoeg, is nu een beetje een slungel maar wel goed op de RX. Vrij normaal dier in de omgang.
Diamond Z heeft een blessure gehad en wordt momenteel gereden door de eigenaar Tal Milstein. Ik denk dat hij wel vermogen en maat kan geven aan een scherpe merrie.