Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
[***] schreef:Ja dat dus
Dat zet je toch niet premium
Maar inderdaad is het de verantwoordelijkheid van andere instanties om daar zsm openheid over te geven
Ik snap niks van dat stiekeme gedoe in de paardenwereld. Dommigheid.
senna21 schreef:Lau07 schreef:Door die paniek wordt ook de roep steeds groter om een meldplicht bij paardenziektes.
Echt bijzonder dat ze zo paniek proberen te zaaien.
Wat zou jij doen als het jouw paarden betrof en het vermoeden had dat zaken onder het tapijt worden geveegd?
lshannah schreef:Ik verbaasde me net al om de woeste reacties op fb over het feit dat het artikel als premium is geplaatst. Realiseren mensen zich dan niet dat journalistiek geen vrijwilligerswerk is? Je hebt zelf de keuze om het wel of niet (betaald) te lezen, dus ik snap de ophef niet zo.
lshannah schreef:Ik verbaasde me net al om de woeste reacties op fb over het feit dat het artikel als premium is geplaatst. Realiseren mensen zich dan niet dat journalistiek geen vrijwilligerswerk is? Je hebt zelf de keuze om het wel of niet (betaald) te lezen, dus ik snap de ophef niet zo.