Kwpn Select Sale.......

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Franske

Berichten: 2909
Geregistreerd: 03-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 13:00

Pipo schreef:
Ik vond anders 9500 dik betaald voor dat paard.


Ik wou het niet als eerste zeggen, maar ik volg Pipo in dit Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 13:08

Hij sprong bar slecht sjuim. En dan is 20 duizend gulden voor een driejarige dik betaald.

Potentie voor de springsport had ie zeker niet, tenminste niet als springpaard.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-04 13:15

Niet als topspringpaard en niet als dekhengst,
maar ik vond het een fijn dier waar zeker muziek inzit.

Gurk

Berichten: 272
Geregistreerd: 01-12-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 01:20

Sjuimpje schreef:
Niet als topspringpaard en niet als dekhengst,
maar ik vond het een fijn dier waar zeker muziek inzit.

Ben toch ook wel benieuwd waarom hij niet getoond werd op de zaterdag maar wel in de veiling was. Iemand een idee?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 01:23

Volgens enkele bokkers werd hij wel getoond Gurk. Ik heb hem ook niet gezien overigens.

Gurk

Berichten: 272
Geregistreerd: 01-12-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 01:30

Pipo schreef:
Volgens enkele bokkers werd hij wel getoond Gurk. Ik heb hem ook niet gezien overigens.

Iemand een idee welke groep welk paard ik ben er n.l. van het begin af bij geweest dus ik ff nie wete. Begin toch niet te dementeren hoop ik?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 01:33

Gurk"]
[quote="Pipo schreef:
Volgens enkele bokkers werd hij wel getoond Gurk. Ik heb hem ook niet gezien overigens.

Iemand een idee welke groep welk paard ik ben er n.l. van het begin af bij geweest dus ik ff nie wete. Begin toch niet te dementeren hoop ik?
[/quote]

Ik was bij de uitslag van de eerste groep en ik heb hem ook niet gezien.

Misschien de koffie of zo?

Gurk

Berichten: 272
Geregistreerd: 01-12-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 01:36

Dacht het niet die kwam pas later op de voormiddag. Het KWPN leest toch ook mee naar ik aanneem. die kunnen toch wel opheldering verschaffen over die grijze gebied, zeker in het voorgestelde licht van de open communicatie Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-04 01:44

Gurk schreef:
Dacht het niet die kwam pas later op de voormiddag. Het KWPN leest toch ook mee naar ik aanneem. die kunnen toch wel opheldering verschaffen over die grijze gebied, zeker in het voorgestelde licht van de open communicatie Haha!



Ik neem aan dat het Kwpn zeker meeleest, tenminste zo verstandig lijken ze mij wel Haha!

Maar was het het voorstel van het kwpn om meer open te communiceren? Of is dat puur een discussie van enkele bokkers Haha!

rockey

Berichten: 7487
Geregistreerd: 16-12-03
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-04 22:12

Wat vonden jullie van nr 401 Upendor - Rijk? en die is verkocht aan dhr Berkers

anke84
Berichten: 187
Geregistreerd: 28-11-02
Woonplaats: Dedemsvaart

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 10:58

even over die namen, als je kijkt naar de paarden die naar ermelo gaan niet echt origineel. Udo, Uno, Ufo 2x geloof ik en er waaren er drie met U oftewel die hadden niet eens een naam echt belachelijk. Beetje origineler asteblieft

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 17:41

anke84 schreef:
even over die namen, als je kijkt naar de paarden die naar ermelo gaan niet echt origineel. Udo, Uno, Ufo 2x geloof ik en er waaren er drie met U oftewel die hadden niet eens een naam echt belachelijk. Beetje origineler asteblieft


Anke de namen worden veranderd bij goedkeuring, tenminste meestal wel. Dan zal wederom iedere hengst een naam hebben die met de U begint. Dit heeft te maken met het jaartal waar ze in geboren zijn. Alle kwpnnakomelingen uit 2001 hebben een naam die start met de U.

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-04 19:00

Meen ik het maar of stond er een tijdje geleden ook nog ene: USA Today bij Verward
Laatst was er een topic met de aangeboden hengsten en daar stond hij nog in geloof ik.
Is die nu terug getrokken of ben ik gewoon seniel aan eht worden? Tong uitsteken