En DAT deed ze! Niet met het aantal stemmen maar wel met het kleurtje

FLASHY
ON BLACK

NOOIT verwacht dat ik ooit nog eens een GOUDEN bokt veulen in mijn bezit zou mogen hebben

Natuurlijk zijn ALLE veulentjes hier op bokt GOUD! Maar dat mijn kleine eigenwijze Frosty de titel dit jaar mag dragen is wel heel erg leuk

Dat vraagt dan ook om een overzichtje van haar 1e half jaar op deze wereld, dus bij deze: KIJK en GENIET mee van mijn meisje
6 Mei 2019 was de dag waarop mama en ik besloten dat het tijd was om de wereld (oke, die niet maar ons mens wel
) te laten zien hoe ik afgebakken was 

1e keer buiten en ons mens kon niet helemaal bevatten dat ik geworden was waarop ze zo gehoopt had...

Zeg nou zelf, ik ben best om op te vreten toch?!

Beetje eigenwijs ben ik wel hoor

Die tong ook hé....

Soms moet ik natuurlijk mijn achterbenen uittesten...

en de voorbenen test:

Maar leuk lopen kan ik ook best!

de maanden verstreken en ik bleek naast een toverbal ook nog eens best snel groot te worden, 4 maanden en kijk hoe groot ik al ben!

Spelen met mijn favoriete unicorn

En toen was het tijd om mama alleen te laten en op mijn eigen benen te gaan staan.... Ik sta gelukkig lekker dichtbij het huis van mijn mens dus die komen me regelmatig even bezoeken en dan eis ik natuurlijk een uitgebreide kriebelbeurt!
Met mijn mens knuffelen

En samen met mijn 2 vriendinnen in de opfok, ik ben dan wel de kleinste maar ze gaan echt wel voor mij aan de kant

Als laatste wil ik ook mijn mama en (half)broer nog even in het
zetten want zonder mama was ik er niet geweest en zonder mijn (half)broer had ik mama nog meer gepest dan ik al deed

,ze is mega fluffy