, maar ik vroeg me af of er ook 'grote appaloosa's' zijn? En dan bedoel ik met een stokmaat van rond de 1.68.Als ik zo'n beetje op internet kijk zijn de meeste niet groter dan 1.50 (als ik goed gekeken heb)
Iemand die dat weet?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
, maar ik vroeg me af of er ook 'grote appaloosa's' zijn? En dan bedoel ik met een stokmaat van rond de 1.68.
Wij hebben er een van 1.65 en een van 1.75
Foto's staan op www.home.zonnet.nl/stalsintels/appaloosa.htm
.
. Summertje schreef:Big Mac heb ik wel eens in het echt gezien, toen op manege de Wolden, heb ook nog foto's van hem en Rachel samen. Waarom ga je hem verkopen? Omdat je hem toen nog niet zo lang had.
) .
Ze is steeds drie weken hengstig en dan slechts twee niet.liberty schreef:De onze is ook een kruising met een gelderse, vandaar dat ik het vroeg. Op www.home.zonnet.nl/stalsintels/appaloosa.htm staat Sintels Confetti, zijn moeder is een Gelderse. Vandaar dat ik het me afvroeg.
... of misschien leuk om Mac erbij te hebben ? Hij heeft best wat in zijn mars, loopt leuk
)
) heb ik gekocht van iemand die hem van de fokker had gekocht tesamen met nog wat andere paarden volgens mij.