Voor degene die de volg topic niet kennen
[KS-MK] [VOLG] Blub ik ben een ....
En daar is die dan geboren op 357 dagen dracht
Onze blub!

Aangezien blub natuurlijk een beetje een aparte roepnaam is heb ik de naam Slim Dusty gekozen oftewel Dusty. Mijn veulens krijgen allemaal een roepnaam met een Australisch tintje en na zijn broer Dundee en zus Sydney mag hij zn naam danken aan de country zanger Slim Dusty.
Zijn stamboek naam is een combinatie van moeder en vader en een klein beetje van zijn oma die dit jaar helaas overleden is en veel betekende voor de sport.
De bevalling was razend snel gegaan. Om elf uur gingen we (noisy en ik) naar huis want ze stond redelijk rustig te eten. Thuis even camera checken voor ik naar bed ging en ik vond dr onrustig draaien. Toen maar besloten dat we toch die kant op zouden gaan. Ik loop naar beneden kijk nog even zie ik de pootjes blaas al! Dit was om 12:19... noisy stond al voor mijn deur en vol gas naar stal gescheurd. Ik heb de hele bevalling via de camera gevolgd en we waren net op tijd om de laatste wee te zien en om 12:26 was die er dan. Nu snapte ik ook waarom ik steeds te laat was aangezien er dus maar 5 minuten zit tussen het moment dat het alarm af gaat en ze klaar is met bevallen. Hij was meteen ontzettend actief en heeft ruim 2 uur rond gehuppeld voordat hij eindelijk na een vol buikje in het stro plofte!!
Vol trots stel ik voor
Just Paint Me A Lena * Dusty *
2 Juni 2019