Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Avalanche81 schreef:Dat Arabieren schrikkeriger zijn is een stereotype. Ze zijn in mijn ervaring vaak super nuchter.
Nou, wat je vaak krijgt als je gaat kruisen is wat anders. Veel Koudbloeden kunnen heetheid en spanning niet afvloeien, wat een AV wel kan. Je krijgt dus vooral veel heftiger reacties. Ik ken niets van PRE's, dus hoe een kruising daarmee uitpakt heb ik geen idee van.
Carl123 schreef:Bedankt Elcid, ik wougraag weten of ze meer schrikkerig zijn op buitenrit, hangt wellicht af of moeder of vader Arabier is.
ElCid schreef:Carl123 schreef:Bedankt Elcid, ik wougraag weten of ze meer schrikkerig zijn op buitenrit, hangt wellicht af of moeder of vader Arabier is.
Is vooraf niet te zeggen of ze heet worden of niet maar ik denk dat het wel meevalt anders zou het geen favoriete "werk" kruising zijn. Er bestaan coole Arabieren en hete PRE's en Lusitano's dus............
Carl123 schreef:Ja, net daarom, PRE en Luso is al heet, ze leren wel snel maar in begin waren ze wel heet op buitenrit. Vroeg mij af of met Arabier erbij dus nog heter wordt in de bossen