Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
mariekie schreef:Elisa2 schreef:Heb je ook een goede standfoto? ik vind de filmpjes wat moeilijk om te beoordelen.
Kan iemand mij vertellen hoe ik deze in het topic krijg?
mariekie schreef:Qua rijden is het echt geen makkelijke.
Denk vooruit, loopt graag op de voorhand en is echt een tank qua body. Dus iets minder mag wel...
Benzz schreef:HOezo zou Trafalgar bloed geven? Waar op zijn papier zit er bloed wat hij kan doorgeven? ( sandro hit een klein beetje, maar verder...)
Net als Gribaldi en MIlinnium, waarom worden die aangeraden als ze een werkbaar karakter wil hebben? Die staan daar nou niet echt bekend om. Sowieso zou je met trakehner bloed snel aansluiting vinden op Partout en daar gaat het niet werkbaarder van worden.
Benzz schreef:HOezo zou Trafalgar bloed geven? Waar op zijn papier zit er bloed wat hij kan doorgeven? ( sandro hit een klein beetje, maar verder...)
Himyar schreef:Daarbij heeft Trafalgar Brentano (50% bloed), Lanciano (46% bloed) en de Volbloed Pericles in de afstamming. Silja heeft 36% bloed en Nimmerdor heeft ook 36%.
Benzz schreef:Himyar schreef:Daarbij heeft Trafalgar Brentano (50% bloed), Lanciano (46% bloed) en de Volbloed Pericles in de afstamming. Silja heeft 36% bloed en Nimmerdor heeft ook 36%.
Trafalgar heeft 23% volbloed in zijn aderen. Niet meer en niet minder, met dat percentage is het niet zo dat hij bloed toevoegt.
Ik snap dat Jan zegt dat hij ras geeft, maar de jongsten zijn 3 jaar oud en ze hebben ook nog eens een moeder.
mariekie schreef:heb via het KWPN nog een paar op het lijstje gezet.
Ferguson (Floriscount x Lauries Crusador)
Geniaal (Vivaldi x Biotop)
Glamourdale (Lord Leatherdale x Negro)
Giovanni (Chippendale x Scandic)
Iemand enig idee hoe het werkt als je je merrie naar van olst brengt?
voordelen?