Surprise!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Krissivao

Surprise!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-19 17:19

Afbeelding

Vorige weekend kregen we een verrassing. In oktober kochten we een kleine tinkermerrie (1.35) met haar veulen van zes maanden.
De afgelopen maand werd ze steeds boller, dus ik vond dat nogal verdacht. De DA laten komen en ja hoor, ze is drachtig. De vorige eigenaar had haar maar drie maanden gehad, dus daarvoor is ze waarschijnlijk drachtig uit Engeland gekomen.
Nu maar besloten om haar eerste veulen te verkopen |( |( ;(

Maar ook wel spannend, zo'n veulen dat hier geboren wordt! Het wordt ook haar laatste. De DA zei dat ze waarschijnlijk al veulen na veulen na veulen gehad heeft. Ze is nu ongeveer tien jaar oud, dus een beetje rust heeft ze wel verdiend.

We verwachten ons nieuwe familielid in April/Mei. Het is de eerste voor mij, dus wel erg spannend.

Kris :)

Monique1963

Re: Surprise!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-19 17:33

Wauw spannend zeg! Dat is echt een verrassingsveulen. En jammer dat je geen drie paardjes kunt aanhouden.

Krissivao

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-19 17:45

Monique1963 schreef:
Wauw spannend zeg! Dat is echt een verrassingsveulen. En jammer dat je geen drie paardjes kunt aanhouden.

Ja, heel jammer... Maar ik heb daar simpelweg de ruimte niet voor. Al ga ik wel op zoek naar een klein shetje (daar heb ik wel plek voor!) om mama Freda gezelschap te houden en de baby manieren te leren (mams is daar niet zo goed in zijn we achter gekomen!).

Maar ondertussen tranen met tuiten gehuild dat ik Moon weg moet doen. Hopelijk vinden we een mooi huisje voor hem. En dan maar genieten van zijn broertje of zusje dat op komst is.