Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Aimee schreef:Wil je terug naar het Trakehner bloed of juist niet?
Een Millennium-zoon zou ook kunnen.
Voor galop en front denk ik aan Jameson RS2 of Glamourdale.
LaPrimera schreef:Ik hoef daar niet op terug, maar vindt het ook niet erg als het wel een trakehner is. Jameson is zeker een gaaf paard ben alleen bang dat ie straks heel veel gebruikt wordt, mischien Zack zelf dan een optie ?

Aimee schreef:LaPrimera schreef:Ik hoef daar niet op terug, maar vindt het ook niet erg als het wel een trakehner is. Jameson is zeker een gaaf paard ben alleen bang dat ie straks heel veel gebruikt wordt, mischien Zack zelf dan een optie ?
Goede hengsten worden veel gebruikt, dat is nogal logisch. Als het een weinig gebruikte hengst moet zijn, kan je hele lijstje in de prullenbak
Zack wordt zelf ook veel gebruikt.
Kjento kan ook interessant zijn.
Voor Millennium-bloed dan Morricone?
Elisa2 schreef:Gezien de moederlijn zou ik gaan voor Millenium bloed, ook omdat dat de bovenlijn kan verbeteren wat een klein aandachtspuntje is en het model kan verbeteren.
En hij heeft inmiddels er veel ggk zonen dus keuze genoeg.
LaPrimera schreef:Nou mijn lijstje bestaat uit hengsten die niet super veel worden gebruikt binnen het kwpn escolar 3 stuks in 2018 vitalis iets meer 32 stuks millennium 5 stuks Blue hors Zack 10 in 2018 naar mijn mening zijn dat niet grote aantallen, maar mischien heb jij andere cijfers voorhanden. Morricone ben ik zelf niet weg van.