Wie heeft er nog meer een nakomeling van brijol?!Ben zeer benieuwd!Dit is Ulgard van de Landweg Minca x Brijolgeboren op 21 april 2018
Ik heb een kleindochter van Brijol.Roxana is van Tempo x Kalina(v. Brijol),net omgekeerd als de jouwe dus.
Feelsoproud schreef:Ik heb een kleindochter van Brijol.Roxana is van Tempo x Kalina(v. Brijol),net omgekeerd als de jouwe dus.[ [url=m/TiVYWb.jpg]Afbeelding[/url] ][ [url=m/s872n7.jpg]Afbeelding[/url] ][ [url=m/HR62eG.jpg]Afbeelding[/url] ]Leuk!! N knapperd zeg
Foss schreef:Dit jaar twee veulens van Brijol.Odalein en Olizze beide merrie veulens. [ [url=m/PKpmmJ.jpg]Afbeelding[/url] ]Olizze[ [url=m/J5AhzS.jpg]Afbeelding[/url] ]Odalein
Kennissen hebben een kleinzoon van Brijol (vader is Benten, vader van moeder Brijol) Heb geen recente foto's. Dit was hij als jaarling vorig jaar.
Amber_ schreef:Ik heb een Rune x Litske. Zijn opa is BrijolDit is hem; Une. Rodblakke van kleur[ [url=m/tnmhHN.jpg]Afbeelding[/url] ][ [url=m/3JPDZC.jpg]Afbeelding[/url] ]Ahhww wat lief !!
Art_Ificious schreef:Kennissen hebben een kleinzoon van Brijol (vader is Benten, vader van moeder Brijol) Heb geen recente foto's. Dit was hij als jaarling vorig jaar. [ [url=m/R52x4k.jpg]Afbeelding[/url] ][ [url=m/NsEdMd.png]Afbeelding[/url] ][ [url=m/VW2Nq5.jpg]Afbeelding[/url] ]Ook een knappie !
Dit jaar is hier Oyke geboren, een hengstje van Brijol. Ik heb nu even geen foto, maar er staan er genoeg op Instagram @fjordukie