fokfanaat schreef:ja juist,
A omdat je anders misschien helemaal niet gaat dekken
B omdat je minder "kansen" hebt
C omdat ze het nu veel minder druk hebben er dus sperma zat is.
_suus19_ schreef:ElCid; Fijn om ook de andere kant van het verhaal te lezen. Dat zijn precies mijn angsten die jij verwoordt. Merrie heeft inderdaad nog niet eerder een veulen gehad. En dan had ik nog niet eens gedacht aan het gras wat blijkbaar nodig is voor het veulen. Ik dacht dat bijvoeren ook prima zou zijn. Er worden toch ook veulens in de winter geboren? Zijn dat dan allemaal ongelukjes?
Ik wacht liever niet tot 2019 om te laten dekken. Juist omdat ik dan hopelijk weer met haar aan het werk kan. En als de blessure er dan nog is, weet ik haar toekomst nog niet. Ze is pas 6, haar aanhouden met een blijvende blessure zie ik niet zo zitten.
Ik heb de hengstenhouder gemaild, ben benieuwd.
Citaat:Merrie nog niet drachtig? Wij hebben top resultaten met drachtigheid van onze hengsten. Triple V Dekdiensten biedt fokkers de mogelijkheid om hun merrie voor 350 euro (excl. btw en verzendkosten) te laten dekken met een hengst van Triple V Dekdiensten. Is de merrie niet drachtig per 1-9-2018, dan wordt de dekking doorgezet naar 2019. Dit betekent dat u mag doordekken in 2019 en in 2019 alleen de drachtigheid termijn (2de termijn) hoeft te betalen.
Gebruikers op dit forum: Enphalu, Pareltje78 en 4 bezoekers