Inmiddels is het alweer een maand terug dat ik van een grote sportstal zomaar een enge vrachtwagen op moest en ineens op een nieuw plekje kwam te wonen. Spannend was het allemaal wel, want bij mijn nieuwe thuis was er een nieuwe stal.. maar ook mocht ik daar dag en nacht buiten rond lopen en het engste van alles.. een grote nieuwe vriendin!
Tijd om mijzelf nu dus maar eens voor te stellen..
Ik ben Rotan's Parvani, maar mijn baasje heeft mij omgedoopt na Vani.
Ben nu net 11 maanden oud geworden en volgens mijn baasje ben ik een Welsh pony.
Mijn papa is: High Flown's Adrian
En mijn mama is: Klein Akkers Petra

Daar was ik dan.. bij mijn nieuwe thuis in de regen. Ik moest natuurlijk wel netjes kennis gaan maken met mijn nieuwe vriendin. Ik moest wel even checken of ze wel 4 benen had gekregen, want zeg nou zelf.. je hebt wel 4 benen nodig om mij bij te kunnen houden met spelen!

Ze bleek een erg lieve grote merrie te zijn, veel groter dan mama. Die avond vond ik dus maar dat ik bij haar in de stal mocht door brengen. Ik heb natuurlijk wel een eigen stal, maar samen is toch veel gezelliger!

Na een week had ik het helemaal naar mijn zin en besloot ik maar lol te gaan trappen. Mijn baasje was hier niet blij mee en want ik beet alle mensen die ik tegen kwam. Baasje werd dan heel boos op mij dus dat heb ik maar niet meer gedaan. Ook vond ik het erg leuk om over die witte lijntjes te springen telkens, die waren zo uitnodigend. Baasje was hier minder blij mee en heeft ze nu dus veelste hoog voor mij gemaakt.

Naast het spelen met mijn nieuwe vriendin, die volgens mijn baasje al een oude oma is. Speel ik ook vaak met mijn baasje samen, dit vind ik erg leuk om te doen!

Ik moet nog een hoop leren, dus ik doe vaak mijn grote vriendin maar na. Zij heeft natuurlijk alles al geleerd, dus dan zal het wel goed zijn wat zij doet.

Ook gaan we vaak naar wat mijn baasje 'vreemd terrein' noemt. Dit is erg leuk, want daar is een hele grote zandbak waar ik samen met mijn vriendin spelen mag!
https://youtu.be/urFLGjP6dWo
Maar van dit spelen wordt je natuurlijk wel erg moe, dus slaap ik s'avonds en s'nachts nog steeds bij mijn grote vriendin. Zij houdt alles wel in de gaten voor mij.

Oké, nu dan even 2 foto's waar ik wel rustig stil op sta. Zo kan je mij even wat beter bekijken!

Ben ik niet leuk?

Ik heb nog wel van die rare pluizige en jeukende plekken op mij, maar volgens mijn baasje gaan deze allemaal nog weg.

Tot een volgende keer!!