Dressuur of springen, beide gaat dus ook

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 00:40

ceasario schreef:
Citaat:
Cheenook erreichte hohe Zuchtwerte sowohl für Dressur als auch für Springen und ist damit ein "Multitalent". Sein bekannteste Tochter wohl Cyrenaika, die unter Toni Hassmann in den großen Sport gebracht wurde..
Tong uitsteken Anouk
http://www.landgestuetcelle.de/de/aktue ... enook.html


http://www.scg-nl.nl/events/equestrian/ ... 08-res.htm


Kopen Geld, geld! ? *LOL*

Dank je voor de links, Velvet sprong als veulen zijnde al uit haar stal die toch echt zo'n 1.30 m. hoog was (zonder schrammetje) Scheve mond . En ik ben toch echt een dressuurder,... Ik zal Pietje eens bellen Knipoog.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 00:42

Nee Anouk, dat word gewoon een springzadeltje kopen Haha!:D:D

Als je met Sjors in Bunschoten gaat staan, zit je tussen de springruiters, dus word je vanzelf fanatiek met springen ( zeggen ze...........)

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-04 00:51

Ja ga dr nog een beetje vertellen dat ze nieuwe spullen moet kopen Scheve mond Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 00:53

sarabande schreef:
Ja ga dr nog een beetje vertellen dat ze nieuwe spullen moet kopen Scheve mond Tong uitsteken



Een Voltaire x Nimmerdor......das toch supermooi gefokt Haha! Daar moet je wel een sprongetje mee gaan maken hoor!

En Sjors ziet eruit, alsof hij Anouk nog wel wat vertrouwen kan geven boven een sprong. Ik weet niet waarom ze niet springt. Maar als ze hetzelfde probleem met springen heeft als wat ik heb. Dan kan Sjors daar nog weleens verandering in gaan brengen.

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 01:15

Pipo, ik ben altijd anti dressuur geweest, een echte springruiter, tot ik een ongeluk heb gehad met een bijrijd/springpaard. Toen ik in de kreukels lag, was er op zich niets aan de hand. Tot ik op mijn 18e niet meer kon rijden en bijna niet meer kon lopen. 2 jaar kraken, therapie e.d. verder toch maar gestopt met rijden. Nu sinds 1 1/2 jaar weer aan het rijden, maar springen durf ik voorlopig nog niet aan. Nu ik zo achter de pc zit voel ik mijn rug ook de hele tijd. Gisteren Jumping was een echte aanslag met die klapstoeltjes (maar of dat nu echt aan mij ligt of aan die stoeltjes Tong uitsteken ?).

Dit was even een hele korte samenvatting, maar ik zal echt wel weer gaan proberen om te springen, maar nu nog even niet Knipoog.

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 01:17

Pipo schreef:
Nee Anouk, dat word gewoon een springzadeltje kopen Haha!:D:D

Als je met Sjors in Bunschoten gaat staan, zit je tussen de springruiters, dus word je vanzelf fanatiek met springen ( zeggen ze...........)


Ohw en in Bunschoten ga ik niet staan Knipoog, het is Nijkerk geworden. Alles behalve springruiters heb ik me laten vertellen Tong uitsteken Haha!.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 01:20

Anoukie schreef:
Pipo, ik ben altijd anti dressuur geweest, een echte springruiter, tot ik een ongeluk heb gehad met een bijrijd/springpaard. Toen ik in de kreukels lag, was er op zich niets aan de hand. Tot ik op mijn 18e niet meer kon rijden en bijna niet meer kon lopen. 2 jaar kraken, therapie e.d. verder toch maar gestopt met rijden. Nu sinds 1 1/2 jaar weer aan het rijden, maar springen durf ik voorlopig nog niet aan. Nu ik zo achter de pc zit voel ik mijn rug ook de hele tijd. Gisteren Jumping was een echte aanslag met die klapstoeltjes (maar of dat nu echt aan mij ligt of aan die stoeltjes Tong uitsteken ?).

Dit was even een hele korte samenvatting, maar ik zal echt wel weer gaan proberen om te springen, maar nu nog even niet Knipoog.


Uhh, ok dat wist ik niet.

Nijkerk bij Chronos? Daar heb ik ook over nagedacht, lijkt mij wel een hele fijne stal. Ik heb destijds voor Bunschoten gekozen omdat daar veel wedstrijden gehouden worden, en ik van mijn spaargeld een veulen heb gekocht ipv een trailer Scheve mond

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-04 01:22

Geen probleem, heeft ook weinig zin om dat aan de grote boom te hangen Knipoog. In Nijkerk worden ook regelmatig (zomer) wedstrijden gehouden. Jij hebt voor Tolboom gekozen?

En mijn trailer is ook even uitgesteld *LOL*.