OihoiIk ben opzoek naar een dressuurhengst met deze specialiteiten kunnen jullie me helpen?-hoog in het grond-minimaal 1.65-goedgekeurd bij erkend stamboek-veel swung/ goede bewegingenDe merrie heeft goud karakter Korte beentjesVlak in gangVrij stevig Zelf had ik everdale op men leistje staan
Wil je een bewezen hengst of sta je ook open voor jongere hengsten? Heeft je merrie al meer veulens gehad? Zoja, wat is daar uit gekomen?
De merrie is een kruising van vanalles wat, heeft Z dressuur gelopen heeft al eens eerder een veulen gehad maar daar weten wij zelf niks van verder.Foto zal ik even zoeken
eldora1 schreef:Wil je een bewezen hengst of sta je ook open voor jongere hengsten? Heeft je merrie al meer veulens gehad? Zoja, wat is daar uit gekomen? Wel Minimaal Z dresuur
femmielove schreef:eldora1 schreef:Wil je een bewezen hengst of sta je ook open voor jongere hengsten? Heeft je merrie al meer veulens gehad? Zoja, wat is daar uit gekomen? Wel Minimaal Z dresuurDat heeft er niks mee te maken..