Het gaat om de merrie Reduster Fleur, dit is haar afstamming: http://www.allbreedpedigree.com/reduster+fleur
Ze heeft al 5 veulens gegeven en is nu drachtig van Cassanova du Bois (verwacht eind maart/begin april).
Haar eerste 2 veulens zijn van Heidehof's Don Diego en daar weet ik helaas niet veel over behalve dat 1 daarvan de e-maat is ingegaan en in Duitsland staat.
Haar 3e veulen is van Leuns Veld Xantos. Deze is naar de HK geweest en daarna verkocht naar het buitenland.
Haar 4e is van Leuns Veld Zandro. Deze merrie heb ik zelf gezien en is een erg fijne pony. Ik zou deze hengst misschien nog wel eens willen proberen...
Haar 5e nakomeling uit 2016 is van Desperado, een knap valkje.
Er staan diverse foto's van haar en de nakomeling van Zandro in dit topic: [KS-MK] Welsh NWR veulen begin april 2018!
Ik heb eventueel via PB nog een foto van de Desperado (omdat ik niet weet of ik deze foto mag gebruiken).
Het mogen Welsh hengsten zijn, maar ik sta ook open voor een ander stamboek (bijv. Duitse rijpony of NRPS). De hengst moet in de D-maat vallen, uiteraard goedgekeurd zijn bij een stamboek, een goed fundament hebben, goed kunnen bewegen en over een fijn karakter beschikken. Dekgeld maakt mij niet zoveel uit, wel middels KI beschikbaar.
Dit is Fleur:

Standfoto kan ik maken. Heb zo gauw niet een goede.
Ik ben benieuwd naar jullie suggesties!
Dekgeld is niet hoog en de samenwerking met Marjolein was erg prettig dus dat was ook gewoon een plus en niet onbelangrijk als je voor het eerst fokt
)