Kan iemand er mij soms iets over vertellen, omdat ik er dan ook niet meer zo van opkijk waar sicka het dan van heeft
groetjes paula.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

.Fjordenmaniak schreef:Als ze voor je aan het werk gaan zetten ze zich wel 200% in...
, zelfs de oefeningen die zogezegt technisch (lees lichamelijk) eigenlijk niet mogelijk zijn door een "verkeerd-om-bouw", doet ie toch voor me
heeft die van jouw dat ook? Rivjenn schreef:hee,
mijn vriendin heeft ook een Fjord van Myrstein; Jorn heet hij.
Hij is 1.47 hoog.
Heel braaf en niet echt drammeriger dan andere Fjorden.
Hij is nu L-dressuur en doet goed zijn best.
Hij heeft heerlijke ruime gangen en crossen door het bos vindt hij het einde.
]
Rivjenn schreef:hee,
mijn vriendin heeft ook een Fjord van Myrstein; Jorn heet hij.
Hij is 1.47 hoog.
Heel braaf en niet echt drammeriger dan andere Fjorden.
Hij is nu L-dressuur en doet goed zijn best.
Hij heeft heerlijke ruime gangen en crossen door het bos vindt hij het einde.
(voor dat struikelen dan). Dat op de voorhand hangen is gewoon een kwestie van konsequent (schrijf je dat zo?) en gericht rijden. Feit is wel dat het niet meewerkt als we straks M2 willen gaan starten
De M1 ging nog wel, maar nu moeten we toch echt meer gaan verzamelen en da's wel heel moeilijk en kost hem heel veel kracht.Jeppy schreef:Goh dus dat (extreem) op de voorhand lopen en dat heeeeeel irritante gestruikel is gewoon een erfelijk trekje![]()
Arm paard, hij heeft er heel wat voor op z'n laser gehad(voor dat struikelen dan). Dat op de voorhand hangen is gewoon een kwestie van konsequent (schrijf je dat zo?) en gericht rijden.
dat blijkt maar weer he....Ach dat gestruikel komt voornamelijk doordat (hier tenminste) ze niet goed opletten en tergelijkertijd te snel willen zijn. Bij Noor los ik het altijd op door een halve ophouding en vervolgens weer op mijn been verder...(ze is er in het bos echt enorm goed in....de meest banketstaaf en meest zichtbare boomstronken struikeld ze over). En ze hangen inderdaad veel op die voorhand hier, omdat beiden veel voor de kar gebruikt zijn, Noor is nu pakweg een half jaar bijna alleen maar onder het zadel gereden (tjah heb nog nooit gemend) en die hangt nu lang niet meer zo op die voorhand!animals schreef:Eeen vriendin van mij heeft een fjord en die is ook hier op bokt als balans en zij heeft een fjord en die heet Unalda en is een dochter van Myrstein.
[image]