Over een paar jaar was ik van plan om met mijn merrie een veulentje te fokken. Nu ben ik benieuwd welke hengst jullie er op zullen zetten want ik loop een beetje vast op dat gebied
.Holinda
Ze is nu 5 jaar, en zal rond de 1.73/ 1.74 zijn. Ze is een vosmerrie, de kleur maakt voor mijn part op dit moment niet zoveel uit. Dressuurmatig kan ze nog wel verder komen een sprongetje vind zij ook wel leuk, ze heeft nog nooit voor de kar gelopen en dit zal voorlopig ook nog niet gebeuren. Haar vader is HBC Vaandrager en de vader van haar moeder is Gaston.
Karakter
Qua karakter had ik geen beter paard kunnen krijgen. Ze is echt een schat van een paard, en lief tegen iedereen. Wel is ze schrikkerig en erg voorwaarts.
Bouw
Ze heeft een rechte rug, dit is best fijn en wil dit er wel inhouden. Haar achterbenen is een puntje wat minder is, haar achterbenen staan best wat vreemd en anders wel heeft ze hier geen last van met het rijden maar ik zou dit toch wel willen veranderen.
Gangen
Haar stap en draf zijn prima, in de galop zou ik bij het veulen wat meer sprong willen zien in de achterbenen.
Qua hengst zou ik graag een of springhengst, dressuurhengst of een gelderse zien.
Foto's

(Op dit moment is ze al meer bespierd dan op de foto's)
Weten of hebben jullie misschien een dekhengst die goed bij haar past? Let me know

edit:
Belangrijk voor mij is dat de hengst sterk op zijn benen staat, de stand van zijn benen klopt, mooie bewegingen heeft. Bij voorkeur een wat grotere hengst.