Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
maar ik kom ze tegen tussen de €600 - €800. Dat lijkt mij ook prima.
Wat jij wil is de perfecte kinderpony, en dat opgeteld bij het schaarse aanbod zorgt ervoor dat zo'n pony duurder wordt.
). En krijg nog steeds vaak de vraag.
De rest is wat de gek er voor geeft.
) 1.15 cm verkocht en die was binnen een maand weg voor zo rond 1500 euro. Met niks erbij, enkel de pony en natuurlijk een halster en halstertouw. En heb zelfs maanden later nog veel geïnteresseerde gehad die wilde komen kijken, maar toen was ze al weg, dus ik weet zeker dat er voor grotemaats shetten veel vraag is. En vaak als je een goed huisje kan bieden, dan gaat er heus ook nog wel wat van de prijs af. De meeste eigenaren vinden een goed huisje ook erg belangrijk. Je wilt ook als verkoper serieuze kopers voor je pony, die ook kunnen betalen als de pony ziek wordt. Door iets hoger te zitten als verkoper in de prijs kan je ook het kaf van het koren scheiden en schaffen mensen niet zo snel een shet aan als impulsaankoop
Daarnaast gaat er in het beleren gewoon veel tijd en geld in zitten en zie maar een gezonde pony te vinden en eentje die is opgevoed. Zoveel brave grote maats shetten zijn er niet. het is net hoe je er tegen aan kijkt.
).
verder verbreden doe ik liever niet, het is toch een hoop geld dus dan liever wat langer zoeken naar iets wat perfect past.
De hengst hebben we gelijk laten castreren en was niet beleerd onder het zadel. Daar kunnen ze op rijden zolang ik hem aan een touw vast heb, eenmaal los wilt hij wel eens gaan racen
Op hem wordt dus niet gereden, maar in de omgang is hij zo lief. Mijn oudste dochter is 9,5 en zij wilt met hem vrijheidsdressuur gaan doen.
ze is 1 meter en smal en slank. Voor de kindjes daar ideaal. En super lief. Met kindjes aan de longe die nog niet kunnen rijden doet ze heel voorzichtig, met kinderen die goed kunnen rijden kan ze ook heel hard gaan als het kind dat vraagt.