Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
De staleigenaren zijn bezig met het bouwen van een nieuw huis en dan kan ik gewoon rustig in de bak rijden zonder dat ze alle kanten op vliegt. 

En voor eten doen ze aaaaalles. Cemlys schreef:Ik heb mijn tinkertje bij Roseboom weg en alleen maar goede ervaringen.
Zelf heb ik nog welsh pony's en ik vind ze geweldige kinderpony's (de ene is de andere niet natuurlijk, maar bij aankoop van de veulens wordt al wel op karakter gelet, in de eerste 3 jaar wat niet door en door kinderpony is, gaat eruit). Worden pas met 4 of later beleerd. Nu ook een merrie voor de verkoop aan het klaar maken, geweldige kinderpony, ervaren of onervaren, ze willen allemaal op haar. Sommige pony s geven toch dat zelfvertrouwen aan een kind, waarschijnlijk net als jullie eerste tinkertje.
Cemlys schreef:Roseboom heeft een vast adresje/Fokker dacht ik waar ze wegkomen.
Mijne is ook import maar als veulen hierheen gekomen, dan hoef je geen rare dingen te verwachten