Het gaat echt heel erg snel
Ze lijkt het nog steeds allemaal prima te vinden dat ze drachtig is, ze ziet er gezond uit, ze eet goed en is nog steeds nog zo lief naar mensen toe als eerst. Alleen tegenover andere paarden is het een miep geworden
Rachel staat helemaal achterin de stal in de hoek, en naast haar staat een 3-jarige ruin. Dan staat ze gezellig te knauwen met hem, maar dan ineens kan hij zo een hap te pakken krijgen. Hij snapt er ook niks van geloof ik
Met een ruin in de bak rijden is ook geen succes, ze begint dan zo met haar staart te slaan (lekker als ze een vlecht in heeft, ze slaat gewoon tegen mijn rug aan ~~}> Ruinen mogen ook niet te dicht in de buurt komen, dan begint ze te hupsen en slaat met haar voorbenen
Verder met rijden gaat echt super, ze wil nog steeds super voor je werken (al rijdt ik niet te lang met veel stappen) en een rondje galop doet ze nog steeds superenthousiast. Ze heeft echt al een megabuik, maar heb het veulen de laatste tijd niet echt meer voelen schoppen. Ik denk dat het veulen vrij groot is
Het gaat dus nog steeds goed met Rachel, hopelijk de laatste 3 maanden ook nog
2004