In september ga ik met mijn verzorgtinker starten in de wedstrijden. Heel basic allemaal nog gewoon wat amateuristisch. Ik ben van plan mee te doen aan trail en pleasure nu heb ik een vraagje want ik ben wel super entjiusiast en wil er graag wat moois van maken.
Hij heeft onzettend dikke manen en heel veel behang. Wat doen jullie hiermee? Het probleem met zijn manen is, vooraan is het ontzettend veel en dik en naar zijn schoft toe word dit korter en minder. Ik wilde graag een vlecht doen voor de wedstrijd maar weet niet hoe moeilijk een vlecht die bovenop de manenkam ligt is?
En wat doen jullie met de rest van het behang? Gewoon goed schoonmaken of korten jullie het in?
En nog een stiekeme niet topic gerelateerde vraag, waar kan ik leuke wedstrijd blousjes vinden? Ik dacht ik kijk bij C&A voor een goed koop blousje ofzo maar kon niks vinden.
Alvast bedankt

Op de foto is de vlecht iets te laag geworden, misschien wat hoger dat het laatste plukje wel blijft zitten, maar dan hebben jullie een idee.

hmm heb geen goeie foto bij de hand. Maar zo lag hij er bij ons bovenop.

en zo'n vlecht lijkt wel heel mooi, weer eens wat anders. Dat kan hem nog wel eens worden!