Na een lange zoektocht naar het perfecte veulen, eindelijk mijn droomveulen gevonden
5 jaar geleden besloot ik mijn toen 14 jarige merrie op pensioen te zetten na meerdere blessures. De opvolger van haar had ik nog niet gevonden en mijn oog viel op een 3 jarige schimmelkleurige E-pony. Inmiddels 5 jaar later is zij uitgegroeid tot een prachtig paard en rijden wij fanatiek dressuur met soms een cross of springlesje en genieten wij van onze bos en buitenritjes.
Maar.. het bleef altijd kriebelen een eigen veulentje hebben was toch wel een lang gekoesterde droom.
Vorig jaar zomer besloten om langzaam op zoek te gaan naar het perfecte veulen. Het liefst een merrie met een speciaal kleurtje met een beetje dressuuraanleg met ongeveer een verwachtte stokmaat tussen de 1.60 en 1.70. Het klinkt als een simpele uitdaging maar dit viel erg tegen. Een hoop dressuur gefokte veulens worden momenteel toch zwart of donkerbruin gefokt.
Via via kwam ik terecht bij een prachtig valk kleurig merrie veulen, na het zien van de eerste foto was ik direct verliefd zonder dat ik wist hoe zij gefokt was. Na wat contactmomenten besloten om te gaan kijken en bij de eerste afspraak was ik direct verkocht
Geniet van mijn knappe meisje 
Crème de la Femme (roepnaam Femme)
NRPS
Merkur x Baron x Krack C
Geboren april 2017

shame on me!!