Op 15 mei 's ochtends vroeg beviel Belle eindelijk van haar veulen. Al was ze maar 6 dagen over tijd ik vond het wachten echt een eeuwigheid duren. Kylan stond snel en was helemaal gezond. Na een week heb ik hem verhuist naar het weiland naast mijn huis. Belle stond namelijk op een pensioenstal op 20 minuten autorijden. Nu kon ik er ook weer zelf heen. Sinds hij weer dichtbij staat zit ik echt uren in het weiland naar kleine Kylan te kijken
. Ik wou jullie graag wat foto's laten zien omdat ik zo trots op mijn knappe veulen ben
. Eerste dagje, nog een beetje verlegen bij mama schuilen. (Ik ontdekte 's middags pas dat hij twee maanogen had)

Van de rest van de foto's weet ik de volgorde niet zo goed dus die zijn in een willekeurige volgorde.
Beetje onder de indruk van de eerste keer in de weide.

De bal is heeel leuk

Galopje met Belle erbij. (Vaak crost hij gewoon zijn eigen rondjes als ik aan het 'rijden' ben)

Knappe pony's

Het liefst zit hij de hele dag te knuffelen
. Heb nog geen plekje kunnen vinden waar hij het niet lekker vind om gekriebeld te worden.
Racemonster

Meestal is hij na een kwartiertje wel uitgeteld en valt hij snel weer in slaap

Spook in het gras

Hij kan echt keihard optrekken als hij ziet dat Belle weg gaat en dan heel hard rondjes om haar heen rennen.

Laatste portretje, met zijn mooie blauwe ogen
Die knuffelfoto is mooi zeg