[TI] Stevige vliegendeken voor tinker

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

nieky1993

Stevige vliegendeken voor tinker

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-17 22:36

Hoi,

Binnenkort zitten er weer heel veel dazen hier dus dan krijgt mijn tinker een vliegendeken op. Vorig jaar had ik eentje maar die was niet stevig genoeg en bovendien schuurde die op de schoft. Dus dit jaar ga ik een nieuwe kopen. Ook ging hij snel scheuren bij de sluitingen en paste de buikflap niet goed ( te straks). Ik zoek dus een deken die stevig is ( er staan shetjes bij hem en die hangen wel eens in zijn deken met spelen) en geschikt voor bredere paarden. Welke hebben jullie voor de tinkers?

gr hanne

paddraigh

Re: Stevige vliegendeken voor tinker

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 08:39

ik heb nu de horsegear erbij gekocht past prima, maar nog even wachten hoe die het gaat doen, want ik heb hem nog niet op omdat er nog geen dazen zijn
Afbeelding

stalnijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 12:53

Ik heb de bucas big neck zebra op Mac liggen (ofja 1 zomer gebruikt nu ligt hij braaf gewassen op zolder)
Ik ben dr erg tevreden over

MarianneW

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 13:02

Ik ben ook heel tevreden met de Bucas Big Neck!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 13:04

M'n verzorgpaard heeft een Shires Sweet Itch full neck deken en tot nu toe is die nog heel gebleven. Vind het zelf wel een fijne deken. Paard is een grofgebouwde Haflinger.

nieky1993

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-17 14:43

Bedankt voor de reacties.
Die bucas big neck had ik nog niet gevonden. Eens naar kijken.
Die shires sweet itch was ik wel al tegengekomen maar ik las dat veel paarden het hier snel warm onder hebben. Wat is jouw ervaring daarmee?

Wesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 15:04

De Rambo Protector is een sterke deken.

tienus63

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 15:13

Zag trouwens dat Divoza aanbieding had van vliegendeken, maar of het nu een rambo of Bucas was? Scheelde wel veel, van € 159,- voor € 115,-??

xAnthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 15:16

Wesco schreef:
De Rambo Protector is een sterke deken.

Deze idd. Mijn paard heeft er 2 seizoenen mee gedaan. Helaas overleden dus ik heb het deken verkocht.
Hij sloopte elk deken, kon elke winter nieuwe dekens kopen dus heel tevreden met de Protector! Wel aan de dure kant maar je doet er wel lang mee!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 18:24

nieky1993 schreef:
Bedankt voor de reacties.
Die bucas big neck had ik nog niet gevonden. Eens naar kijken.
Die shires sweet itch was ik wel al tegengekomen maar ik las dat veel paarden het hier snel warm onder hebben. Wat is jouw ervaring daarmee?

Niets van gemerkt, ook met de warme dagen van 30+ graden (en in de zon, 24/7 buiten) heb ik ze niet zwetend onder haar deken vandaan gehaald. Blijft netjes droog en vertoont geen tekenen van oververhitting oid.