Opzoek naar Info NRPS hengst Cadans ( koffievos )

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mickymyrthe

Opzoek naar Info NRPS hengst Cadans ( koffievos )

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-17 22:10

Hi allemaal, ik ben op zoek naar informatie en heeeeel graag foto's van de NRPS hengst Cadans.
Dit is de vader van mijn merrie en ik ben erg benieuwd naar haar ouders.
Mijn merrie was zelf gefokt bij de vorige eigenaren.
De vader van haar moeder heb ik wel informatie over kunnen vinden. Dit was de NRPS hengst Baccarat Ox.
De vader van haar vader is ook bekend, dit was ook een NRPS hengst maar dan Condor Ox ( opa's zijn geen famile ).
Ik kan alleen zo goed als helemaal niets over haar vader vinden.
Ik heb een klein stukje gevonden waarin staat dat hij een tijdje gedekt heeft, en een koffie vos is. Dit staat ook in haar paspoort, verder heb ik geen info.
Ik ben dus heel erg benieuwd of iemand toevallig zelf nakomelingen heeft of kent van deze hengst of er verdere informatie en vooral heel graag fotos van heeft!!
Alvast bedankt!

Peterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 21:14

Mickymyrthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-17 22:33

Anoniem

Re: Opzoek naar Info NRPS hengst Cadans ( koffievos )

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 23:18

Ik heb een nakomeling gehad van cadans. Cyrano van de luynhorst Prachtig mooi en lief dier! Heb destijds via bokt de eigenaar van Cadans gevonden maar het is al zo lang geleden, dat ik die gegevens niet meer heb. Hopenlijk ziet ze jou bericht hier op bokt en kan ze je meer vertellen.

Mickymyrthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-17 23:23

Euforie schreef:
Ik heb een nakomeling gehad van cadans. Cyrano van de luynhorst Prachtig mooi en lief dier! Heb destijds via bokt de eigenaar van Cadans gevonden maar het is al zo lang geleden, dat ik die gegevens niet meer heb. Hopenlijk ziet ze jou bericht hier op bokt en kan ze je meer vertellen.

Dankje voor je reactie!
Had idd ook gezien dat je op een oud topic van Cadans gereageerd had en heb je toevallig net een prive berichtje gestuurd!
Ik zag op het profiel van de eigenaar van Cadans toen al heel lang niet meer is gebruikt dus ik acht de kans klein dat ze dit nog tegen komen, helaas...

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-17 23:56

Mickymyrthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-17 12:08

Zirkonia schreef:
Ik zie net in het vorige topic over Cadans dat het deze combinatie betreft! Meike Brinkman heeft hem een tijd gereden. Foto is van haar eigen collectie.

https://scontent-bru2-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=597BA8E5

Dankje!!
Ik zal eens contact opnemen dan met haar!
Heel gaaf om iig een foto te zien!
Lijkt zeker op de mijne, bijna identieke aftekening op het hoofd!

Mickymyrthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-17 12:38

Zirkonia schreef:
Ik zie net in het vorige topic over Cadans dat het deze combinatie betreft! Meike Brinkman heeft hem een tijd gereden. Foto is van haar eigen collectie.

https://scontent-bru2-1.xx.fbcdn.net/v/ ... e=597BA8E5

Mag ik vragen waar je de foto gevonden hebt?
IK heb op haar facebook gekeken maar ben geen foto's tegen gekomen!
Kan zijn dat ik de verkeerde persoon had natuurlijk!

Noavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-17 22:27

Mickymyrthe als je informatie over cadans hebt, zou je het dan door willen sturen? Mijn merrie is ook van cadans en ik heb precies hetzelfde probleem! Kan nergens informatie over hem vinden...

suffie

Re: Opzoek naar Info NRPS hengst Cadans ( koffievos )

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 07:48

Neem eens contact op met manege de Achterhoek. Zij hebben ontzettend veel nakomelingen rechtstreeks of met Cadans in de bloedlijn. Ook zullen zij ongetwijfeld nog foto's van hem hebben.