Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Zelf iets te veel voor betaald met wat zij kon (niet veel) maar is het dubbel en dwars waard!
Super zin in! antje_vip schreef:Stal Roseboom had ik een fijn gevoel bij. Of gewoon particulier. Zolang je maar niet naar Mccloud gaat.
Inderdaad er zijn veel import Tinkers die zo van de wei in Groot Brittannie hierheen zijn vervoerd zonder iets te leren. En in mijn omgeving staan Tinkers bekend om de huidproblemen (mok/schilfer/mijt). Ik denk dat je tussen 2000-3000 een hele leuke kan vinden. En ondanks bovengenoemde puntjes zijn Tinkers natuurlijk geweldig!
wijkhuijs schreef:Ik heb afgelopen maandag mijn tinker bij van de Gorterstraat gekocht, een veulen van toen 5 dagen oud. Nog even wachten tot hij hier naar toe mag verhuizenIk heb hem gekocht voor 1150.
Het is een hele lieve madam die echt leeft voor haar paardjes.
nine1987 schreef:wijkhuijs schreef:Ik heb afgelopen maandag mijn tinker bij van de Gorterstraat gekocht, een veulen van toen 5 dagen oud. Nog even wachten tot hij hier naar toe mag verhuizenIk heb hem gekocht voor 1150.
Het is een hele lieve madam die echt leeft voor haar paardjes.
Welke heb je gekocht? Captain? Popcorn?![]()
Saskia is geweldig voor haar paarden..