Zoek tips en geen kritiek
Hoe leg ik dit uit ik heb mijn eigen shetlander en zit er mee in enorm dipje.
Ik deed paar maanden terug super veel met hem maar na de winter is dit heel erg afgezakt.
Ik ga er op moment heen dan poets ik hem even en mest uit en voer ik dan ga al weer.
Dit is meer omdat ik in dipje zit met wat er nou mee kan doen.
Mennen is helaas al veeste duur in aanschaf

We deden heel veel vrijheidsdresuur maar daar mee komen we niet veder dan paar kunstjes dus merk dat hij niet leuk vind meer om veel te doen. Nu ga ik er binnen kort les in nemen om meer kunstjes te leren.
Longeren deden we wel eens maar hij vind dat totaal niet leuk , hij wil niet draven of galoperen er aan enige wat hij doet is heel langzaam stappen ookal heb longeer zweep reageert hij niet op.
Fietsen hebben we heel kort gedaan simpel weg was niet te doen. Hij wou niet veder dan bepaald stuk en dan krijg ik hem moeilijk veder kan hem niet veder dwingen om te fietsen.
Wandelen deden we ook veel maar nu lopen we alleen maar langs een weg in de berm naar kleine dorpjes wat ik persoonlijk minder leuk vind.
Vrijspringen doen we nog steeds wel eens maar gewoon niet elke dag aangzien hij elke dag niet zo fijn vind.
Lange lijnen heb bitloos geprobeert maar lukte niet.
wat kan naast deze dingen nog meer met hem gaan doen?
Wat vind zelf leuk:
Springen
Vrijheidsdresuur
Fietsen
Maar ook mennen lijkt me helemaal geweldig maar helaas is veelste duur in de aanschaf voor mij.
Ik vond vroeger toen op andere plek stond het wandelen helemaal te gek maar nu is het erg afgezakt

Hoop tips te kunnen krijgen op wat nog meer leuk is met je shet om te doen en niet zo duur is in de aanschaf van

tips zijn welkom
Ik hoop dat ik me dipje kan overwinnen en leuke dingen met hem kan doen zo als vroeger weer
Gr Geesje
is speciaal voor 2 pony's gebouwt maar die ene pony zie ik eigenaar nooit van inverband met tijds verschil en werk