Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Jester_ schreef:Hou met een hals wel rekening met afgeschuurde manen, sowieso met een deken met de manen bij de schoft.. en dat wil je juist niet bij die minis toch?
Jester_ schreef:Wanneer is van de zomer? Met goed weer hoeven ze dan echt geen deken hoor!
Jester_ schreef:Dan zonder en als het echt hard regent of flink afkoelt kan een dekentje wat bescherming bieden maar hals niet nodig hoor!
xJitskee schreef:Je hebt ook dekentjes met afneembare hals, wellicht is dat een optie?
Als het echt hele dagen hard regent zou ik er wel een hals bij op doen, maar normaal in de zomer moet zonder hals ook kunnen. Ik zou zelf voor eentje zonder hals gaan

mvdbijl schreef:Veel belangrijkere vraag, staat ze 24/7 buiten, heeft ze een schuilstal of gaat ze in de nacht op stal?
Als je haar enkel overdag buiten hebt zou ik er 1 zonder hals nemen. Staat ze 24/7 buiten zou ik evt een 100 gram of onderdekentje erbij neme n mocht de nacht koud zijn.
Hou er rekening mee dat regendekens zeer slecht ademen, is het warm laat het dan niet om. Dan gaan ze er onder transpireren en worden ze juist ziek..