Indy kennen sommige bokkers ook wel van dit topic:
[PP] [VOLG] Hirana (Indy), gekocht op de paardenmarkt
Zij was in eerste instantie bedoelt voor de verkoop, maar Indy heeft mijn hart inmiddels gestolen en gaat niet meer weg

Haar vrolijke bekkie elke dag kan ik niet meer missen..
Dus er werden andere plannen gemaakt voor Indy. Zij heeft een hele mooie bloedlijn en haar ouders zijn dan ook stuk voor stuk allemaal succesvol in de sport.
Ik ben langzaam begonnen met haar te trainen, maar vanwege oudere trauma's is dat tot heden nog niet heel soepel verlopen.
We gaan elke keer weer een stapje vooruit, maar we gaan er regelmatig ook veel achteruit.
Omdat ik fokken toch wel een van de allermooiste dingen vind, ben ik begin vorig jaar langzaam aan op zoek gegaan naar een bijpassende hengst.
Na tig hengsten te hebben bezocht, ben ik uiteindelijk uitgekomen op Trefaes Arfon.
Een Welsh Cob met een mooie lange lijn, ruime gangen en meer maat en een prachtig, aansprekend hoofd.
Indy is op 20 april uitgerekend, en is vandaag 284 dagen drachtig

Helaas heb ik (nog) geen mooie standfoto's van Indy waar ze goed op staat, aangezien ik meestal alleen ben en mevrouw nooit stil wilt staan

Ook zijn haar manen kort gewiekt omdat ze van de zomer een paar weken met vakantie was, en daar in een wei stond met een manenvretende tinker

Indy gister, half verzopen door de regen:

Trefaes Arfon:

De kleurkansen zijn niet zo interessant, het wordt bruin, vos of zwart

Ik hoop op een vos met veel aftekeningen, maar ik heb zelf het gevoel dat het een bruine wordt, zonder aftekeningen
. De pendel zei dat het een hengst wordt, en dat geloof ik wel

graag een valk (of bruin als dat niet mag) merrie op 25 april