Dit is de merrie die ik wil laten dekken:

Ik wil graag een veulen voor de endurance en TREC sport fokken die wat meer front heeft als zijn moeder, iets forser is en schimmel is. Schofthoogte het liefst rond de 160 houden.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

060606 schreef:Ik heb er zelf eentje gemaakt, al bestaat de twijfel dat ze toch te klein gaat blijven. 2 jaar terug was ik een maand of 9 gids te paard in Roemenië, althans dat was de bedoelingDankjulliewel ik kan alleen geen standfoto's van AF Barahbay vinden?
Ik ben al een tijd erg geinteresseerd in de combi Draver x Arabisch volbloed voor - voor mij dan de endurance en TREC sport en heb er fijne paarden van gezien Ailill. Heb jij al wat kunnen vinden?

dena_mii schreef:ASE Marajó
Loopt zelf endurance en is de halfbroer uit dezelfde moeder van ASE Bisiriya Hlayyil welke al internationaal in de endurance wordt uitgebracht.
Al_Zawraa schreef:Net als bijna al mijn voorgangers, was ook mijn eerste ingeving Barahbay.
Sivmayall zou ik niet direct aan denken, maar die is volgens mij ook verkocht naar het buitenland, dus niet meer beschikbaar.
Ik heb trouwens nog nooit een topic gezien waar iedereen zo eensgezind is over een hengstenkeuze geloof ik
femma schreef:Ireen_ schreef:Barahbay fokt ook groot, mijn merrie (1,52m) heeft een zoon van hem die ruim 1,60m is geworden. Deze zoon doet het ook erg leuk in de endurance heb ik begrepen!
Anders misschien Aurilla Gold? Weet niet of hij nog dekt..
Heb je een Foto van je grote Barahbay ruin??