Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Jurga schreef:Bij het KWPN willen ze echt niet van een J. een I. maken, ook al woon ik op hetzelfde adres.... *zucht*
. Ik had een combinatienaam met een vriendin toen ik mijn eerste paard in liet schrijven. Vervolgens zijn wij gestopt en heb ik de combinatienaam laten wijzigen in mijn naam en die van mijn vriend. Geen probleem en ook geen extra kosten. Dan moet een letter toch ook niet uitmaken
.
Pascha schreef:Dit jaar heb ik het volgende probleem bij het KWPN. Claudina krijgt een veulen van Madison, die is goedgekeurd voor het KWPN. Zij is echter een engels volbloed en heeft dus een volledig engels papier van het stamboek uit Engeland. Ik ben al jaren lid van het KWPN, maar hoe gaat dit nu in zijn werk? Ik verwacht wel weer de nodige problemen bij de inschrijving.... zucht....
Wouter24"]
[quote="Pascha schreef:Dit jaar heb ik het volgende probleem bij het KWPN. Claudina krijgt een veulen van Madison, die is goedgekeurd voor het KWPN. Zij is echter een engels volbloed en heeft dus een volledig engels papier van het stamboek uit Engeland. Ik ben al jaren lid van het KWPN, maar hoe gaat dit nu in zijn werk? Ik verwacht wel weer de nodige problemen bij de inschrijving.... zucht....
Pascha schreef:Dit jaar heb ik het volgende probleem bij het KWPN. Claudina krijgt een veulen van Madison, die is goedgekeurd voor het KWPN. Zij is echter een engels volbloed en heeft dus een volledig engels papier van het stamboek uit Engeland. Ik ben al jaren lid van het KWPN, maar hoe gaat dit nu in zijn werk? Ik verwacht wel weer de nodige problemen bij de inschrijving.... zucht....
).
Meestal zijn ze daar wel vlot mee 
Ik heb een merrie waar ik misschien nog wel wat mee wil fokken als het veulen van dit jaar bevalt en ik wil gewoon een beetje op de hoogte blijven
Tiffy"]
[quote="Pascha schreef:Dit jaar heb ik het volgende probleem bij het KWPN. Claudina krijgt een veulen van Madison, die is goedgekeurd voor het KWPN. Zij is echter een engels volbloed en heeft dus een volledig engels papier van het stamboek uit Engeland. Ik ben al jaren lid van het KWPN, maar hoe gaat dit nu in zijn werk? Ik verwacht wel weer de nodige problemen bij de inschrijving.... zucht....
).ceasario schreef:Klopt vorig jaar.!
Maar zou het nu dan toch maar eens opnieuw navragen.
Daar het NDR niet voorkomt in de top 10 Ranking en dan behoort je paard voor het KWPN een B-reg te zijn i.p.v. een A-reg.
. Het wordt tijd voor een bijlage met stamboekregels, dan heb ik weer wat te doen
. hanna schreef:IDS € 3,00 per nummer (lidmaatschap € 75,-) niet in de winkel te koop
Bit € 6,10 losse verkoop en € 59,- abo p.j. (11x)
Hoefslag €3,75 losse verkoop en € 104,- jaar abo (50x)
T is maar net waar je voor kiest.
Gail"]
[quote="hanna schreef:IDS € 3,00 per nummer (lidmaatschap € 75,-) niet in de winkel te koop
Bit € 6,10 losse verkoop en € 59,- abo p.j. (11x)
Hoefslag €3,75 losse verkoop en € 104,- jaar abo (50x)
T is maar net waar je voor kiest.