Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Ik zou het natuurlijk even kunnen vragen of dat mag als ik het koop, maar als het een heel gedoe is om zo'n ding aan het werk te krijgen, dan vind ik het een beetje moeilijk. Wil niet lastig zijn voor ze
8nnemiek schreef:Of heb je niet ergens een oude smartphone liggen?
Ik heb een app die AVS of AtHome heet, daarmee kun je verbinding maken met een andere smartphone en live beelden bekijken, en je krijgt een berichtje als er beweging is en kan instellen dat er iets wordt opgenomen. Met een goedkoop abonnement of een prepaid kaartje kun je dan internetverbinding maken. Niet ideaal, maar voor een korte tijd misschien een prima oplossing.
8nnemiek schreef:@speedfiets, dat werkt ook met wifi![]()
Zo daphne, dat is niet duur! Tweedehands?
Onbeperkt internet, zou je dat echt nodig hebben? Via mobiel streamen valt heel erg mee qua dataverbruik als je niet 24/7 streamt.

Myrth97 schreef:Ik had een babyfoon camera opgehangen bij de stal. Bereik van de ontvanger was 50 meter. Ik sliep in een caravan bij stal, dus toen werkte het prima, maar nu is het misschien nog wel erg koud om 3 weken in een caravan te slapen.
Meisje uit mijn klas heeft een cat cam. Ik kan straks eens navragen wat ze precies heeft, of ben je al uit je keuze voor de 3G camera?
In ieder geval succes de komende tijd, het veulen komt er al bijna aan toch?
Geboortemelder kost me 50 euro per week en dan nog de kans op valse meldingen of geen meldingen.. Nou, dan stop ik dat geld liever in beltegoed en ga ik gewoon zelf de hele nacht kijken. Woon een stukje van stal, maar heb afgesproken dat als ik zie op de camera dat ze begint, ik de stalhouder bel en die controleert of alles goed gaat. Hoef ik me daar geen zorgen om te maken onderweg naar stal. Echt top stalhouders Daphne__ schreef:Ah dat is jammer, maar bedankt voor het vragen!
Ik ga zaterdag even een prepaid kaartje kopen met 10 euro btg en dan laat ik de camera gewoon even een nachtje aan staan. Beste test om te kijken wat het per dag kost als ik hem volop gebruikGeboortemelder kost me 50 euro per week en dan nog de kans op valse meldingen of geen meldingen.. Nou, dan stop ik dat geld liever in beltegoed en ga ik gewoon zelf de hele nacht kijken. Woon een stukje van stal, maar heb afgesproken dat als ik zie op de camera dat ze begint, ik de stalhouder bel en die controleert of alles goed gaat. Hoef ik me daar geen zorgen om te maken onderweg naar stal. Echt top stalhouders

8nnemiek schreef:Of heb je niet ergens een oude smartphone liggen?
Ik heb een app die AVS of AtHome heet, daarmee kun je verbinding maken met een andere smartphone en live beelden bekijken, en je krijgt een berichtje als er beweging is en kan instellen dat er iets wordt opgenomen. Met een goedkoop abonnement of een prepaid kaartje kun je dan internetverbinding maken. Niet ideaal, maar voor een korte tijd misschien een prima oplossing.