Maar een camera zou natuurlijk helemaal ideaal zijn! Hoef ik niet meer helemaal me bed uit en naar stal toe rijden, en is mijn werkgever ook wat gelukkiger met mij sochtends op het werk
Het betreft deze camera ;
https://www.minihorseshop.nl/overige/fokkerij/animalcam-beveiligingscamera.html
Er staat dat deze camera een bereik heeft tot 1200m(in ideale omstandigheden) en wat ik begrijp geen internet voor nodig, want dat heb ik hier helaas niet.
Maar hoe optimaal is dit bereik? Mijn paardjes staan op 600m afstand (via Google, dus rechtstreeks een lijn is het misschien wel 500m)
Zelf woon ik aan het begin van de nieuwbouw, de stal staat aan de andere zijde net buiten de nieuwbouw. Het signaal moet dus in een rechte lijn 2/3 blokken huizen door. Maar is het signaal dan nog steeds goed? Zijn er mensen met deze camera die ook iets verder zitten en door "obstakels" het signaal ontvangen? Het is toch best even een investering, en wil straks niet iets in huis halen wat vervolgens dus niet werkt.
Het zou voor mij aleen maar makelijk zijn als ik niet continu naar de stal toe moet, ook een stuk rustiger voor de paardjes.
Daarnaast staat er niks over nachtfuncties, en ben dus zeer benieuwd of er ook goed beeld is in het donker.
Wie van de fokkers gebruikt deze camera en is hier tevreden, of juist niet tevreden over? Ik hoor het graag!
was het maar zo makkelijk.