Hihi Wienna foutje: jouw merrie is geen Oldenburger maar een Holsteiner; Ze is is combinatie uit Holsteiner en volbloed (vader is Holsteiner, moeder is bijna geheel volbloed, alleen de onderste merrielijn is weer wel geheel Holsteiner.
Lami schreef:Langa Express xx moet volgens mij zijn Langata Express xx. Was/is ingezet in de Holsteiner fokkerij, m.a.w. jouw Olderburgse merrie is compleet Holsteins gefokt. Adriana zal je hier nog veel meer over kunnen vertellen als ze je berichtje ziet.
Dat is mogelijk. Heb het papier hier bij de hand (paardje staat bij mij op stal sinds zondag) en ze is maandag geent 
In het papier staat Langa.Express, dus dat zou best een afkorting kunnen zijn. De vader van deze Langa(ta) is Mansingh XX en de vader van diens moeder Meadow Mint XX
Weet iemand hoe het zit bij papieren van Holsteiners? De jaartallen die erop staan zijn volgens mij niet de geboortedata??? Kan dat misschien het jaar zijn waarin ze in het stamboek zijn opgenomen of zo? Bij Counter staat jaartal 1999; Bij Calido I 1993