Ervaring Kinsky Stable gezocht, ik krijg geen enkel contact.

Moderators: Pistasche, C_arola, Dyonne, Apple, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

pradadaan

Ervaring Kinsky Stable gezocht, ik krijg geen enkel contact.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-11-16 14:42

Hoihoi,

Zoals de titel al zegt: ik ben opzoek naar ervaringen met Kinsky Stable.
Zij hebben de hengst Baron staan die ik graag zou bezichtigen omdat ik overweeg met hem te willen dekken volgend seizoen.

Maar dan mijn probleem, ik probeer al 3 maanden in contact te komen met Kinsky Stable maar tot op heden heb ik geen enkele reactie ontvangen.
Op 04-08 heb ik mijn eerste mailtje naar hun verstuurd, geen reactie. Later heb ik nog 2 mails verzonden, beide geen reactie op.
Ondertussen gebeld, krijg ik een gebitscentrum aan de lijn? Ik heb 10 keer het nummer op de site en mijn gebelde nummer gecheckt en dit was echt het nummer wat op de site stond.

Uiteraard vind ik dit ontzettend jammer maar ook vooral heel erg slordig van Kinsky Stable.
Bokt is mijn laatste poging, anders lopen ze een klant mis en zoek ik verder.

Dus heeft iemand wel al eerder contact met deze stal kunnen krijgen of hebben andere ook pogingen gedaan die nergens op uit draaide?
Of weet iemand hoe ik op een andere manier met ze in contact kan komen, aangezien mailen en bellen niks oplevert?

het gaat om deze stal: http://kinskystable.nl/

Nacimiento D, geboren op 16 juni 2018 <3
Gouden Bokt Veulen 2018
[PP] [VOLG] Bonte droom, knappe Nacho van baby tot...?

Silly1972

Re: Ervaring Kinsky Stable gezocht, ik krijg geen enkel contact.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 14:47

[PP] [VOLG] Bonte Cashmiro van jaarling tot ............
Ceasar ter linden x Harmony 6 maart 2017 geboren

Nielojram

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 14:48

Citaat:
In 2005 is de fokkerij op kleine schaal gestart door Christie. Sinds enkele jaren is de fokkerij aanzienlijk gegroeid en wordt deze passie samen gedeeld met haar partner Aldo. Aldo en Christie zijn van jongs af altijd al bij de paarden te vinden en hebben beide een eigen onderneming die mooi aansluit op de fokkerij. Aldo is dierenarts en eigenaar van Paarden Praktijk Noord-Holland waar hij zich heeft toegelegd op de sportbegeleiding en orthopedie. Christie is paardentandarts en runt samen met dierenarts Remko Sweere het Veterinair Paarden Gebits Centrum.

Misschien niet zo vreemd dat je bij een gebitscentrum uit komt? Dit staat nl op de site.

Mochten jullie overleden paarden jullie hebben verteld dat er opeens een blonde druktemaker is gearriveerd, dat klopt.
✝️ Harry 26-04-2000 / 04-06-2020 ❤️

Ik kom uit Ironië, dit ligt aan de Sarcastische zee.

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-11-16 14:55

Nielojram schreef:
Citaat:
In 2005 is de fokkerij op kleine schaal gestart door Christie. Sinds enkele jaren is de fokkerij aanzienlijk gegroeid en wordt deze passie samen gedeeld met haar partner Aldo. Aldo en Christie zijn van jongs af altijd al bij de paarden te vinden en hebben beide een eigen onderneming die mooi aansluit op de fokkerij. Aldo is dierenarts en eigenaar van Paarden Praktijk Noord-Holland waar hij zich heeft toegelegd op de sportbegeleiding en orthopedie. Christie is paardentandarts en runt samen met dierenarts Remko Sweere het Veterinair Paarden Gebits Centrum.

Misschien niet zo vreemd dat je bij een gebitscentrum uit komt? Dit staat nl op de site.

Ik heb aan de telefoon vermeld dat ik dacht kinsky stable te bellen, dame aan de telefon wist hier niks van en ik was verkeerd verbonden.

Gouden Bokt Veulen 2018

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 14:58

Ik zou het nummer gewoon nog eens bellen en je verhaal doen.

Dat je bij het gebitscentrum uit komt is inderdaad niet zo raar. Christie, Aldo (en Remco) staan als paardentandartsen bekend hier in de omgeving.

Dame aan de telefoon zit wellicht ook heel ergens anders en heeft op afstand agendabeheer enzo.

Ik zou eens specifiek vragen naar Christie of Aldo als je belt.

If you mess with the planet, the planet will mess with you ...
Black and white are just opposite ends of fifty shades of grey
"Keep Buggering On", W. Churchill en Appleman, Leiden, 3 december 2019
"Under a cherry tree there are no strangers", Dalai Lama, Ahoy Rotterdam, 16 september 2018

Peterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 16:02

Christie en Aldo zijn erg drukke mensen ... niet alleen met hun eigen werk als paardentandarts en dierenarts maar ook met de paarden (fokkerij, sport, enz).

Vlotste manier is via een PB op Facebook pagina van Kinsky Stable of op pagina van Christie Dreessen zelf.

'Don Fascination': GGK Warmbloed Palomino Dekhengst
http://www.bokt.nl/markt/ad/319113/goed ... oed-hengst
ook op Facebook!

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 16:07

Peterina schreef:
Christie en Aldo zijn erg drukke mensen ... niet alleen met hun eigen werk als paardentandarts en dierenarts maar ook met de paarden (fokkerij, sport, enz).

Vlotste manier is via een PB op Facebook pagina van Kinsky Stable of op pagina van Christie Dreessen zelf.

Misschien een heel raar iets hoor, maar de TS wilt fokken met 1 van hun hengsten. Doet al 3 maanden moeite. Ik neem aan dat als je zo druk bent en dus ook met je fokkerij dat je dan iemand te woord staat die voor een hengst van je wilt kiezen.

Silly1972

Re: Ervaring Kinsky Stable gezocht, ik krijg geen enkel contact.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 16:15

en een mail beantwoorden neemt net zoveel tijd in beslag als een facebook pb beantwoorden toch?

[PP] [VOLG] Bonte Cashmiro van jaarling tot ............
Ceasar ter linden x Harmony 6 maart 2017 geboren

beneral

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 16:17

Rechtrichten is mijn visie en mijn doel

dmuts

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 16:18

Ik ken iemand via bokt die bij deze stal werkt. Weet alleen zo haar boktnaam niet.
Ik zie bij haar en op de facebook van de stal regelmatig berichten voorbij komen, dus misschien zo even vragen?

Leven is het meervoud van lef
Stal 't Reelaer, avontuurlijk paardrijden!

Peterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 16:21

GabberGill schreef:
Peterina schreef:

Misschien een heel raar iets hoor, maar de TS wilt fokken met 1 van hun hengsten. Doet al 3 maanden moeite. Ik neem aan dat als je zo druk bent en dus ook met je fokkerij dat je dan iemand te woord staat die voor een hengst van je wilt kiezen.

Ligt er aan waar je prioriteiten liggen. De meeste van ons moeten werken om geld te verdienen en onze paarden te onderhouden. Als je dan na je werkdag ook nog je paarden gaat verzorgen, trainen enz enz. EN ook nog een kind hebt, dan blijft er weinig tijd (of goesting) over om achter je PC te zitten of met je neus de hele dag op je IPhone te lopen.

ook op Facebook!

Peterina

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-16 16:23

beneral schreef:
https://www.facebook.com/christie.dreessen
Of hier een bericht naar sturen?
Christie is altijd al moeilijk bereikbaar geweest :D

Inderdaad! Ken Christie al HEEEEEEL lang en altijd moeilijk bereikbaar geweest.
Hart en ziel voor haar werk en dieren! Ook veelal in het buitenland bij (beroemde) stallen aan het werk.

ook op Facebook!

pradadaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-11-16 17:56

Peterina schreef:
GabberGill schreef:

Ligt er aan waar je prioriteiten liggen. De meeste van ons moeten werken om geld te verdienen en onze paarden te onderhouden. Als je dan na je werkdag ook nog je paarden gaat verzorgen, trainen enz enz. EN ook nog een kind hebt, dan blijft er weinig tijd (of goesting) over om achter je PC te zitten of met je neus de hele dag op je IPhone te lopen.

Persoonlijk vind ik het best apart als ik al 3 maanden contact zoek op verschillende manieren dat ik hier helemaal geen reactie op krijg. Natuurlijk hebben deze mensen ook een leven naast hun paarden maar ze adverteren wel met hun hengsten dus ga ik er van uit dat ze het zouden waarderen als mensen gebruik willen maken van hun diensten en daar dus ook voor willen betalen.
Ik wil een hengst graag zien voor ik hem op mijn merrie zet maar als ik daar al 3 maanden mijn best voor doe is de tijd en je geduld een keer op en zoek je verder.

Maar deze hengst staat bovenaan mijn lijstje dus doe ik er moeite voor, maar ieder ander was misschien 2 maanden geleden al afgehaakt.

Zonde van de mooie hengsten en een goed bedrijf.

Bedankt voor de reacties en tips, ik zal eens specifiek naar Christie vragen :j

Gouden Bokt Veulen 2018

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie