De vader van mijn paard is de hengst Respect (Koriander), uit 1992. Zijn vader is Rubinstein I.
Ben erg benieuwd naar (half)-broertjes en zusjes van Roef. Ook weet ik verder niks over zijn vader en kan helaas niet echt foto's van hem vinden.
Even over mijn paard, Roef is een heeerlijk lief, braaf en betrouwbaar beest, maar het is wel een grappenmaker en een beetje een apenkop af en toe. Hij is een echte goedzak die niets of niemand kwaad wil doen en geen misbruik maakt van onzekere of angstige ruiters. Het is er wel eentje met pit maar zo ontzettend vriendelijk en altijd vrolijk. Het is een stoer paard maar aandacht vind hij het leukste wat er is, ook is hij erg op mensen gericht en lief naar mens en dier. Ook is hij sociaal naar andere paarden en ook vrij nuchter, als er een merrie tegen hem loopt te gillen, draait hij zich om en gaat ergens anders verder eten
. Ben erg benieuwd of jullie dit herkennen allemaal!

. Denk dat Rufian dat werkwillige van zijn vader heeft overgenomen, echt een heerlijk paard ook!
! Rufian lijkt zoveel op zijn beide ouders zeg! Weet iemand het karakter van Respect? Ben benieuwd of ik Rufian daar ook in zou kunnen herkennen!