Ik ben een beetje aan het zoeken naar waar mijn paardje vandaan komt en wat zijn afstamming is.
Ik weet dat hij uit Duitsland komt maar verder kom ik niet.
Ik ben opzoek Naar wat voor ras hij is en wat zijn afstamming is ( ik weet dat dat heel lastig is zonder enige informatie )
Ik zat te denken aan een trakehner maar wat denken jullie?
Hij heeft lange benen en staat hoog op zijn benen , is smal van voren .
Bij is niet rank gebouwd maar ook zeker niet fors gebouwd ( BP is denk ik uitgesloten )
Het is een laatbloeier want is dit jaar aardig gegroeid ( preciese leeftijd weten we niet maar hij is wel onder de 10 jaar.
Heeft 2 maanogen en is een echte allrounder en zal altijd voor je willen werken wat je ook van hem vraagt maar laat wel duidelijk merken als hij iets niet wil of er niet mee eens is
, heeft hele ruime en zwevende bewegingen en gaat graag "groot".Hij heeft een heel lief karakter , hij heeft wel zekerheid /bevestiging van de ruiter nodig
Is een paard wat echt uitdaging nodig heeft en met een groot ego
maar wel onzeker ( kan ook door zijn verleden komen)Hij is tussen de 1,72 en 1,74.
Ik hoop jullie genoeg te hebben kunnen informeren en hieronder wat foto's ( en brand los met ideeën!)
Ps: ik denk trouwens dat er iets van samber bloed in kan zitten maar ben geen expert on dat te kunnen weten.
Bij het kwpn,Oldenburg ,Barock Pinto kennen ze hem niet.