Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_xDyan schreef:Ik zelf fok met mini paardjes dus dan zou t eerder een kleur wonder zijn als daar dan wel een mooie bouw bij mag horen maar voor een groter (sport) paard zou ik dan wel een sport wonder willen fokken, een goed paard heeft geen kleur ;p
Silly1972 schreef:Voor die keuze heb ik gestaan en ik heb geprobeerd om een een leuk sportpaard te fokken met een bont kleurtje.
Uitslag laat nog even op zich wachten.
Dit veulen wordt voor mijzelf gefokt en ik ben gek op bont en heb geen illusies dat ik de top zal bereiken dus kon deze stap makkelijk maken.
sportpaarden zou ik niet aan durven omdat er altijd mensen zijn die nog beter kunnen selecteren op exterieur of verrichting dan ik zou kunnen. Een leuk kleurtje kan je naar mijn idee sneller fokken dan een goed sportpaard. croyslover schreef:_xDyan schreef:Ik zelf fok met mini paardjes dus dan zou t eerder een kleur wonder zijn als daar dan wel een mooie bouw bij mag horen maar voor een groter (sport) paard zou ik dan wel een sport wonder willen fokken, een goed paard heeft geen kleur ;p
dan snap ik je keus helemaal!Silly1972 schreef:Voor die keuze heb ik gestaan en ik heb geprobeerd om een een leuk sportpaard te fokken met een bont kleurtje.
Uitslag laat nog even op zich wachten.
Dit veulen wordt voor mijzelf gefokt en ik ben gek op bont en heb geen illusies dat ik de top zal bereiken dus kon deze stap makkelijk maken.
laat je het me weten? geloof dat ik dat forum had gelezen ja!
Mizora schreef:Het liefst een mooie bruine, dus ik weet niet of dat onder kleurwonder valt. Een buckskin is ook leuk. Maar qua sport zoek ik vooral een allrounder met een koele kop.
Silly1972 schreef:Het zou wel leuk zijn als in de kleurtjes ook meer gewerkt word met de betere merries en hengsten.
Nu zie je dat alleen nog in de sportpony's
Al proberen er wel steeds mee mensen zich bezig te houden met een betere sportpaard te fokken met een apart kleurtje