Merrielijn 32, fokfamilie 1665

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Uleika

Merrielijn 32, fokfamilie 1665

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-16 13:02

Pff ik heb een veulentje voor de veiling en ben nu opzoek naar familie en belangrijker familie die hoger in de sport lopen. Nu ben ik er een paar kwijt... Wel een nieuwe gevonden loopt gewoon even internationale eventing wedstrijden in Polen hoe leuk !!!
Nu mijn vraag ik ben opzoek naar de resultaten ven Telleo v. corland x Ahorn x Luckyboy Er staat mij bij dat hij NSP is geweest en bij Kees Klaver op de site (welke een zusje aanbied voor verkoop) staat op NSP maar ik kan niks vinden.. Hij zal dus vast in het Buitenland vertoeven of hebben gelopen. Wij denken Duitsland maar kan echt niks vinden. Jullie nog ideen ?

Silly1972

Re: Merrielijn 32, fokfamilie 1665

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 13:20

ik zou al niet eens weten hoe ik moet beginnen haha.
Ik ken horsetelex, maar daar blijft het bij.
hoe kan je verder zoeken dan dat dan?
En weet Kees Klaver niet wat meer dan? Is een aardige man die kan je vast wel verder helpen

Uleika

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-16 14:58

Ik zal idd Kees Klaver eens mailen kijken of hij mij kan uitleggen hoe hij aan die informatie komt.
Ik zoek ook nog de merrie Fayrouz is een Vegas VDL. misschien kent iemand hier deze merrie ?
Horsetelex ken ik ook maar is dus iets beperkt ook als je kijkt naar de paarden die naar het buitenland zijn vertrokken en niet bij het KWPN zijn aangesloten denk ik.. Als staat horsetelex en KWPN los van elkaar.

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-16 15:08

google?