Kleding laten bedrukken met haflinger

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Durante

Kleding laten bedrukken met haflinger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-16 14:51

Hoi!
Graag wil ik wat kleren laten bedrukken; een vest,een paar hemdjes en misschien een tshirt.
En dan natuurlijk met iets dat met haflingers te maken heeft; een logo van KVTH bijvoorbeeld, met of zonder haflingerhoofd, en/of een leuke en grappige tekst...
Wie heeft dit ook laten doen, en kun je misschien een foto plaatsen?
Ik weet niet of dit topic op de goeie plek staat?

amiraanouk

Re: Kleding laten bedrukken met haflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-16 14:53

Bij de action heb je papier dat je op een T-Shirt moet strijken. Gewoon een plaatje uitprinten en uitknippen. :)

mrieeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-16 14:56

Ik zie dat je in Groningen woont, maar je kunt bijvoorbeeld bij Shirt a la Minute best goedkoop je shirt laten bedrukken. Wordt een stuk mooier dan wanneer je het zelf doet! Je kunt dan daar een shirt, vest, whatever kopen maar je kunt ook je eigen kleding daar brengen om te bedrukken. Heb je veel minder werk én een mooier resultaat! :)

Durante

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-16 15:03

marieke_irma schreef:
Ik zie dat je in Groningen woont, maar je kunt bijvoorbeeld bij Shirt a la Minute best goedkoop je shirt laten bedrukken. Wordt een stuk mooier dan wanneer je het zelf doet! Je kunt dan daar een shirt, vest, whatever kopen maar je kunt ook je eigen kleding daar brengen om te bedrukken. Heb je veel minder werk én een mooier resultaat! :)

Ik was ook van plan om naar Shirt a la Minute te gaan :j
Ze hebben daar ook goeie kwaliteit aan kleding, en niet eens zo duur, had er al even rondgekeken.
Maar ben verder even benieuwd naar leuke voorbeelden, vooral iets met leuke en grappige teksten wat vooral over haflingers gaat.
Via google kom ik dan wel op een paar voorbeelden uit,maar er zijn er vast nog veel meer :D

Durante

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-16 15:04

Ohja; kun je bij Shirt a la Minute ook kleren passen? Anders moet je eerst wat kleren daar kopen, dan ergens anders passen en dan weer terug om te laten bedrukken....

mrieeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-16 15:06

Volgens mij hebben ze allerlei kleuren, modellen en maten hangen, maar de laatste keer dat ik er geweest ben is alweer even geleden. Met teksten kan ik je helaas niet helpen, succes en ik ben benieuwd naar het resultaat! :)

Durante

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-16 15:10

Ja klopt, keuze genoeg daar, het gaat nog moeilijk worden om te kiezen haha :D
Ik laat het resultaat hier wel even zien, maar kan nog wel even duren hoor, eerst even rondneuzen ;)

Durante

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-16 15:15

amiraanouk schreef:
Bij de action heb je papier dat je op een T-Shirt moet strijken. Gewoon een plaatje uitprinten en uitknippen. :)

Dat ken ik ook wel ja,maar ikzelf heb geen printer.Dan zou ik het bij anderen uit moeten laten printen, en dat kost weer een hoop inkt....Ik ben dan een beetje lui en laat 't mooi in de winkel doen, haha.Even passen daar(als dat kan), laten zien wat je erop wilt hebben, even shoppen in de stad , en dan na een paar uurtjes kun jeje kleding ophalen,ideaal :j

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-16 20:36

Volgens mij mag je niet zomaar een logo gebruiken tenzij je toestemming hebt of als het je eigen logo is.