Vandaag is onze laatste aanwinst geboren, een prachtig hengst veulen.
Op 4 juni 2016 is Bonét bevallen van een prachtig merrie veulen : Bella Rosa.
paar dagen oud :

Vandaag :

Ook hadden we droevig nieuws,
Beauty verwachte ook een veulen! Helaas lag het veulen klem en de merrie was op, het veulentje is niet levend geboren prachtig merrie veulen.. vreselijk was deze dag! Ik was op stage en kon echt me hoofd er niet bij houden omdat het ook nog spannend was hoe het met Beauty zou af lopen, ze had hoge koorts gelukkig is ze na drie dagen opgeknapt.
Op vrijdag 1 juli is mijn lieve schat Bonnie bevallen van een prachtig merrie veulen : Floortje.
Dit was heel dubbel, ik was dol gelukkig mijn lieve schat na 4 jaar moeder, en ze doet het geweldig!
1 dag oud :

Vandaag :

En dan nu, vandaag op 11 juli 2016 is onze knappe Hengst geboren naam is waarschijnlijk Mattie maar daar zijn we nog niet overuit, maar voor hoe het lijkt.
Toen ik hem zag was het wel even slikken, helemaal het zelfde als zijn half zusje, het veulentje dat het niet heeft overleefd, het had zo moeten wezen! Ik ben helemaal blij, in de wolken een echte afsluiter van het jaar, ik vind het nog wel spannend deze eerste dagen maar voor hoe het nu lijkt gaat het super!
Geniet van de foto's
1.

2.

3.

4.

Bedankt voor het kijken!
Reactie zou ik leuk vinden