Ik heb een super leuke shetlander die vorig jaar eind augustus en september bij een hengst heeft gestaan.
Met de bedoeling uiteraard dat ze gedekt werd, de hengst is er sowieso op geweest want dat heb ik met eigen ogen kunnen zien xD
Alleen de hele winter/lente heb ik gedacht dat ze niet drachtig was, totaal niet dikker e.d.
Maar nu begin ik toch te twijfelen, ze is voor haar doen veel dikker en staat niks niet meer op de wei als normaal en train ook niet minder enzo. (ik heb haar gemiddeld 2 keer per week voor de kar en verder vrijspringen ect)
De foto's: (sorry, tis zwart/wit)

][/img]

[/img]
Nee ze is inderdaad niet heel dik, maar dat was ze bij haar vorige veulen ook echt niet. (2 jaar terug)
Uier heb ik nog niet weer naar gekeken, maar volgensmij had ze nog niks. Wel heeft zo'n ja hoe noem je dat, meer een bult voor haar uier maar dit is vet dacht ik? En misschien heeft ze dat altijd wel gehad maar dat weet ik niet haha.
Ze is eind juli/begin augustus uitgerekend, dus het kan nog prima lijkt mij maar wat denken jullie?? Drachtig of niet?
En nee, dierenarts is geen optie helaas haha, ik moet gewoon wachten en kijken of ze een veulen krijgt ja of nee.
edit: ik maak straks nog wel even nieuwe betere fot;s

En jij bent niet eens de enige, ik kom te veel van dit soort topics tegen waar er zo laks met een dracht wordt omgegaan.