Ik ben opzoek naar een stal of particulier die leuke veulens of 1 of 2 jarige heeft staan. Budget gaat tot 6000,-. Kleur maakt niet heel veel uit en ik zoek een leuk dressuurpaard voor de toekomst. Moet sowieso wel een paard rond 1.68 tm 175 worden. Weet iemand een goed adres?
Laatst bijgewerkt door Favodres op 11-06-16 13:14, in het totaal 2 keer bewerkt
Ik zou eerder voor een 2 jarige gaan, zeker als je enkel jaarling of twenter wilt.
Dat is 1 jaar ouder en zie je meer hoe het dier is en 1 jaar minder kosten aan dier waar je eigenlijk niets aan hebt en ze zijn minder kwetsbaar.
Succes en veel plezier met het zoeken naar jouw toekomstige paard.
Zoals ik nu in het hier en nu ervoor sta en er over nadenk/ achteraf, zou ik echt geen jaarling of twenter meer willen kopen, want je weet echt niet of het te klein zou blijven of niet en hoe het wordt en of is in hun karakter.
Ik had bijna een jaarling gekocht, 2 jaar geleden en ik ben zooo blij dat ik het toch heb laten staan bij de fokker na veel twijfel en door omstandigheden, want nu hij ouder is en ik hem weer gezien heb, is het echt geen paard waar ik op val en is ook te klein gebleven voor mij persoonlijk.
Kijk, als je meerdere stallen hebt (eigen) en meerdere paarden hebt is het niet zo heel erg en kun je gewoon andere leuke dingen mee gaan doen. Maar ik hoef er maar 1 en wil het ook levenslang houden, dan ben ik toch wat kieskeuriger.