Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
[***] schreef:Er is net een dressuurhengst uit springmerrie goedgekeurd, voor dressuurrichting is het niet een heel groot nadeel.
Voor de springrichting is dressuurbloed erin niet wenselijk.
Maar wat wil je bereiken met de mening van een ander? Neem toch aan dat je er zelf een visie op hebt en je zelf je paard het beste kent. En fokken is geen verplichting
[***] schreef:Er is net een dressuurhengst uit springmerrie goedgekeurd, voor dressuurrichting is het niet een heel groot nadeel.
Maar wat wil je bereiken met de mening van een ander? Neem toch aan dat je er zelf een visie op hebt en je zelf je paard het beste kent. En fokken is geen verplichting
willempie14 schreef:[***] schreef:Er is net een dressuurhengst uit springmerrie goedgekeurd, voor dressuurrichting is het niet een heel groot nadeel.
welke hengst dan want ik zie toch alleen dressuurmerries erachter zitten?
NatasjavE schreef:Ik denk dat Janne de Eye Catcher uit een Lorentin I bedoeld.
Lorentin en zijn vader waren ook Grand prix dressuur.
Springbloed zoals Ferro en zijn vader Ulft ook springbloed waren.
willempie14 schreef:NatasjavE schreef:Ik denk dat Janne de Eye Catcher uit een Lorentin I bedoeld.
Lorentin en zijn vader waren ook Grand prix dressuur.
Springbloed zoals Ferro en zijn vader Ulft ook springbloed waren.
Nou ik bedoel echte springgerichte hengsten, ulft is altijd ook een allrounder geweest Ik ken Lorentin niet zo maar vlg mij heb ik hem idd als dressuurhengst tegengekomen.
Maar met springgericht bedoel ik toch echt bijv. de VDL springhengsten of bijv. zangersheide.
Ik weet niet zoveel van springhengsten vandaar ik niet zo snel namen weet.
Verder niets.